• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 24 فروردین 1400
کد مطلب : 128060
+
-

نکته بازی/نه، شما نباید ناامید شوید


کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در حالی شکایت پرسپولیس از شجاع خلیل‌زاده را رد کرد که 24ساعت پیش از صدور این رأی، فصل فوتبال قطر به پایان رسید. این یعنی شجاع رفت کارش را در قطر کرد، با این تیم به مقام سومی رسید و تازه مشخص شده پرسپولیس مرجع رسیدگی به این شکایت را اشتباه انتخاب کرده، چرا که باید به فیفا عارض می‌شد. خب البته هنوز هم دیر نشده و سرخپوشان می‌توانند این بار از طریق فدراسیون جهانی اقدام کنند. فقط ممکن است این بار هم رأی فیفا یک سال بعد، زمانی بیاید که شجاع به پرسپولیس برگشته و بازیکن این تیم محسوب می‌شود. کلا پیگیری‌های حقوقی در باشگاه پرسپولیس عالی است. گفته می‌شود بخشی از بدنه این باشگاه هنوز درگیر اعتراض به محرومیت شش‌ماهه آل‌کثیر است!

یعنی جلال حسینی آهن است؟
امید عالیشاه از آن دسته بازیکنان پرسپولیس است که هر از گاهی نیمکت‌نشین شده و جنجال به‌پا کرده است. در تازه‌ترین مصاحبه از او در این مورد سؤال شده، جواب داده: «به هر حال من هم آدم هستم و ممکن است ناراحت شوم. آهن که نیستم.» اتفاقا بازیکن حرفه‌ای که پول درشت می‌گیرد باید مثل آهن رفتار کند. نیمکت‌نشینی برای همه بازیکنان جهان هست و شما فوق ستاره هم که باشی گاهی باید بیرون بنشینی. طارمی این همه برای پورتو درخشید، اما مدتی گل نزد و نیمکت‌نشین شد. همین جلال حسینی با این همه یال و کوپال پارسال بارها روی نیمکت نشست و حتی گاهی پیش آمد که بین دو نیمه تعویض شود، اما دم نزد. پس به اندازه پولی که می‌گیرید حرفه‌ای باشید

آنها می‌بازند، اما تو باور نکن
استقلال در لیگ قهرمانان با الاهلی همگروه شده؛ تیمی که این اواخر در لیگ عربستان چپ و راست در حال شکست خوردن بوده است. الاهلی هر 6بازی آخرش را باخته و طبیعتا مواجهه با چنین تیمی در این شرایط، از بخت خوب نماینده ایران است. با این حال محمدحسین مرادمند عقیده دیگری دارد. مدافع میانی استقلال در این مورد می‌گوید: «صحبت کردن از ضعف الاهلی، بازی رسانه‌ای است.» آفرین به این همه زیرکی. این توطئه رسانه‌هاست و اصلا عربستانی‌ها از عمد دارند این خبر دروغ را منتشر می‌کنند. در غیراین صورت الاهلی هر 6بازی آخرش را برده و الان با 50امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد. خوب دست متقلبان را خواندی آقای مرادمند؛ آنها فکر همه‌‌چیز را کرده بودند جز ذکاوت شما!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید