• شنبه 1 خرداد 1400
  • السَّبْت 10 شوال 1442
  • 2021 May 22

آزمون این چند روز، ملت فلسطین را سرافراز کرد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ 12روزه با رژِیم صهیونیستی را تبریک گفتند.
بخشی از پروژه 9کیلومتری باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا س تا ابتدای تیر‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد

باغ‌راه؛ بزرگ ترین فضای اجتماعی تهران می‌شود

راه‌آهن تهران-تبریز که زمانی از سطح فوقانی مناطق 17 و 18 عبور می‌کرد، رفته‌رفته تبدیل به یک عرصه همگانی می‌شود؛ عرصه‌ای با داشتن المان‌های یک‌پلازای شهری ازجمله فضای سبز، فضاهای مکث، گردشگری و فرهنگی- هنری، مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری.

واکسیناسیون کرونا مهم‌ترین مطالبه از رئیس دولت‌آینده

مطالبات جامعه پزشکی و مردم در حوزه سلامت از رئیس‌جمهور آینده، به 2دسته بزرگ تقسیم می‌شود؛ که یکی به‌طور مستقیم به حوزه سلامت مرتبط می‌شود و دیگری به‌طورغیرمستقیم.

رسانه و موج‌سواری بر هراس‌عمومی

شکی نیست به وحشت انداختن مردم، باعث دیده‌شدن بیشتر می‌شود. اما آیا کارکرد رسانه تنها دیده‌شدن و به هر ضرب و زوری در معرض تماشا قرار گرفتن است؟ در زمانه‌ای که از بسیاری جهات، مشخصه‌اش فروپاشی اجتماعی است، ترس، واکنشی مشترک میان همه آدم‌هاست؛ چشم‌اندازی وحدت‌بخش.

تفاهم 451هزار میلیاردی در صنعت ایران

وزیر صنعت در آیین امضای تفاهمن000امه ت0وس0عه س0رم0ایه‌گذاری اقتصاد مقاومتی با شرکت‌های برتر، ارزش موافقتنامه‌های منعقد شده در این طرح را طی 2مرحله برگزاری تاکنون ۴۵۱ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.
همشهری در گفت‌وگو با کارشناسان مطالبات از رئیس‌جمهور سیزدهم را بررسی کرد

برسد به‌دست رئیس‌جمهورآینده

27روز دیگر 28خردادماه قرار است مردم ایران در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و هشتمین رئیس‌جمهور را برای سیزدهمین دولت در جمهوری اسلامی ایران  انتخاب کنند؛ انتخاباتی که اگرچه کمی دیرتر از ادوار گذشته، اما بالاخره به کانون تحولات سیاسی کشور تبدیل شده و احزاب و جریان‌های مختلف سیاسی تکاپوی زیادی را برای هموارکردن مسیر راهیابی خود به پاستور و به‌دست گرفتن قدرت اجرایی در کشور آغاز کرده‌اند.

مقدمه ریاست‌جمهوری زنان دستیابی به ریاست مجلس‌ است

نگاه مردانه به انتخاب یک رئیس‌جمهور زن