25
شنبه 1 خرداد 1400
شماره 8225
استانی
23023432
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
اولین مجتمع گردشگری سلامت کردستان در حالی پایان بهار 1400 به بهره‌برداری می‌رسد که با بهره‌برداری از دو مجتمع سلامت دیگر در ماه‌های آتی، موتور گردشگری سلامت این استان مرزی پس از سال‌ها روشن خواهد شد.
نیروگاه برق سلطانیه در استان زنجان به عنوان نخستین واحد نیروگاه حرارتی 10 سالی است که فعالیت خود را شروع کرده. هر چند توسعه و تولید برق یکی از نیازهای منطقه است اما تهدیدهای زیست محیطی نیروگاه باعث نگرانی اهالی و فعالان محیط زیست شده است.

رگه‌های طلای سفید در ایلام

پس از گذشت بیش از نیم قرن بار دیگر پای پنبه به کشتزارهای حاصلخیز ایلام باز شد
کشت پنبه در دهه‌های گذشته به گواه آمار حدود ۴۰درصد از سهم تولید محصولات صنعتی بخش کشاورزی را به خود اختصاص داده بود. ایران یکی از کشورهای صادرکننده پنبه به شمار می‌رفت، اما طولی نکشید که این محصول استراتژیک جای خود را به گندم، جو و ذرت که برای کشاورزان سودآورتر بود و با قیمت تضمینی بیشتری خریداری می‌شد، داد.
اهدای عضو از موارد مرگ مغزی در ایران با فتوای امام خمینی ره در سال 68 بنیان گذاشته و به طور رسمی در سال 82 آغاز شد.
PDF استانی
کوتاه استانی
23023405-021 ستون صدای همشهری برای نوشتن مشکلات شما شهروند گرامی است. معضلاتی که منعکس می‌شوند تا مسئولان آنها را بخوانند و در پی یافتن راه حلی برای رفع آنها برآیند. برای بازگو کردن مشکلات خود از ساعت 9 تا 17با شماره دفتر همشهری تماس بگیرید.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با اجرای پروژه‌های مناسب سازی، شاهد تسهیل در تردد عموم شهروندان به ویژه معلولان و سالمندان خواهیم بود.