• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 1 خرداد 1400
کد مطلب : 131177
+
-

هیجان فوتبال در ساعت لالیگا

امروز یکی از 2تیم مادریدی با هدایت زیدان و سیمئونه جذاب‌ترین لالیگای چند فصل اخیر را فتح می‌کنند اما جام نمی‌گیرند

هیجان فوتبال در ساعت لالیگا

به‌دلیل حضور ویارئال در فینال لیگ اروپا که چهارشنبه برگزار می‌شود، بخشی از دیدارهای لالیگا یک روز جلو افتاده و بازی‌های حساس امروز به‌صورت همزمان انجام خواهد شد. از میان 2 غول مادریدی، یکی قهرمان می‌شود و جایزه 59.5میلیون یورویی قهرمانی را می‌گیرد. تیم دوم 7 میلیون یورو کمتر دریافت می‌کند. بارسلونا و سویا برسر عنوان سومی یا همان بهترین تیم شهرستانی با هم رقابت دارند اما شانس اول قهرمانی اتلتیکو مادرید است که با حریف ساده‌تری روبه‌رو خواهد شد. اتلتیکو با تیم ته‌جدولی وایادولید بازی دارد و همه امید رئالی‌ها به مالک سرشناس و آشنای این باشگاه یعنی رونالدو نازاریو است. رئالی‌ها امیدوارند تیم ضعیف ستاره سابق‌شان بتواند اتلتیکو را به سود آنها متوقف کند و آنگاه رئال هم در بازی همزمان بتواند ویارئال را ببرد و قهرمان شود. ویارئال در دیدار هفته گذشته موفق شده بود4 گل به تیم قدرتمند سویا بزند و بردن این تیم و توقف اتلتیکو نیاز به 2معجزه همزمان دارد.
سرخیو راموس در این هفته تمام تلاشش را کرده تا به بازی امشب برسد. شاید این آخرین بازی او با پیراهن رئال باشد و فصل آینده این بازیکن را در تیمی مثل منچستریونایتد یا پاری‌سن‌ژرمن ببینیم. جدا از راموس احتمالا این برای آخرین بار خواهد بود که بازیکنانی مثل مارسلو، ایسکو، ماریانو، واران، اودریوسولا و چند نفر دیگر را با پیراهن رئال در ترکیب یا روی نیمکت و سکوها خواهیم دید. به این نکته هم باید اشاره داشت که میلیتائو در بازی امروز به رکورد 21بازی راموس در این فصل می‌رسد.
رئالی‌ها طبق معمول هفته‌های اخیر نگران داور این مسابقه هستند. دی‌بورخس همان داوری است که یک‌بار در ال‌کلاسیکو به کریستیانو رونالدو کارت قرمز داده بود. آنها معتقدند که اگر اشتباهات داوری در دیدارهای اخیر مقابل سویا، اتلتیکو، ختافه و بتیس نبود، رئال خیلی وقت پیش قهرمانی‌اش را قطعی کرده بود.
در پایان بازی‌های امروز هیچ جامی به تیم قهرمان تقدیم نخواهد شد. در حال‌حاضر تنها یک جام وجود دارد که روز یکشنبه به والدبباس یا متروپولیتانو فرستاده می‌شود تا درصورت قهرمانی هر یک از 2 تیم مادریدی به آنها اهدا شود. تعدادی اتوبوس توسط هواداران اتلتی برای سفر به وایادولید اجاره شده است. هم شورای شهر و هم شورای امنیتی وایادولید نگرانی خود را از این قضیه ابراز کرده‌اند. مسی قبل از بازی‌های امروز با خانواده‌اش همراه با خانواده سوارس در مادرید به رستوران رفت تا به او برای بازی آخر لیگ روحیه بدهد. بارسا با ایبار بازی دارد اما بازی سویا به فردا موکول شده چون در تعیین سهمیه یا سقوط یا قهرمانی نقشی ندارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید