05
شنبه 1 خرداد 1400
شماره 8225
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
در گفت‌وگوی همشهری با مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت اعلام شد

آزادسازی قیمت و واردات خودرو روی میز مجلس

خودرو
پس از نشست هفته گذشته دست‌اندرکاران صنعت خودرو با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس، خودروسازان و قطعه‌سازان در نامه‌ای به رئیس این کمیسیون خواستار آزادسازی قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی و همچنین آزادسازی واردات خودروهای خارجی شدند.
تفاهم 451هزار میلیاردی در صنعت ایران

تفاهم 451هزار میلیاردی در صنعت ایران

وزیر صنعت در آیین امضای تفاهمن000امه ت0وس0عه س0رم0ایه‌گذاری اقتصاد مقاومتی با شرکت‌های برتر، ارزش موافقتنامه‌های منعقد شده در این طرح را طی 2مرحله برگزاری تاکنون ۴۵۱ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.
صعود دلار روی موج منفی برون‌مرزی
این روزها هربار که شیب قیمت دلار نزولی می‌شود انتشار یک خبر درباره ناموفق بودن مذاکرات هسته‌ای زمینه رشد دوباره قیمت دلار را فراهم می‌کند، در 2روز گذشته بار دیگر این سناریو تکرار شد و به‌دنبال انتشار خبر‌هایی در مورد ناموفق بودن مذاکرات هسته‌ای در وین از شبکه برون‌مرزی پرس‌تی‌وی، وابسته به سازمان صدا و سیما، قیمت هر دلار آمریکا که روز چهارشنبه به کانال 22هزار تومان سقوط کرده بود دوباره به کانال 23هزار تومان بازگشت.
سوپرمارکت
قیمت انواع شربت مخصوصا در حجم‌های بالا از ابتدای امسال بین 20 تا 30درصد افزایش یافته است.

اختلاف قیمت چشمگیر گیلاس و هلو در میادین با سطح شهر

تره‌ بار
نوبرانه‌ها و میوه‌های تابستانه‌ای که تاکنون به بازار آمده در میادین میوه و تره بار نیز با اختلاف قیمت چشمگیری نسبت به مغازه‌های میوه فروشی در دسترس شهروندان است و روند کاهش قیمت این محصولات نیز ادامه دارد.