06
شنبه 1 خرداد 1400
شماره 8225
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
عکس نوشت
این روزها زمان برداشت گیلاس، یکی از میوه‌های پرطرفدار تابستانی در باغ‌های زیباشهر بخش گرکن مبارکه اصفهان رسیده و حدود ۶۰هکتار از باغ‌های روستای فخرآباد مبارکه زیرکشت گیلاس است که سالانه بیش از هزار تن گیلاس از آنها برداشت و به شهرهای دیگر اصفهان یا استان‌های دیگر ارسال می‌شود.

خیز جدید کرونا با تجمعات انتخاباتی‌

افزایش‌ مقطعی آمار کرونا در برخی از استان‌ها و برگزاری تجمع‌های انتخاباتی،‌ نگرانی‌ها درباره صعودی شدن دوباره بیماری و بروز موج جدید را افزایش داده است
گزارش
آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نشان می‌دهد اعداد مربوط به ابتلا، بستری جدید و فوت بر اثر کرونا طی یک هفته گذشته در برخی مناطق کاهش و در برخی دیگربا افزایش نسبی همراه بوده و به‌طور کلی نوسان داشته است؛‌ نوسانی که نشان می‌دهد با وجود زرد و نارنجی شدن نقشه ایران وضعیت همچنان شکننده است.
فرهنگ غریب دریانوردی

فرهنگ غریب دریانوردی

گفت‌وگو‌ی همشهری با ناخدا عبدالرسول غریبی راوی داستان‌های دریانوردان قدیم بوشهر
عبدالرسول غریبی، چهره‌ای آشنا در حوزه فرهنگی بوشهر است. او ‌زاده جفره ماهینی در بندر بوشهر است؛ مهد دریانوردان و ماهیگیران با اصالت جنوبی. او روزگار جوانی را روی قایق کوچکش با ناخدایی و ماهیگیری به پیری پیوند زده است.
مناطق زلزله‌زده خراسان‌شمالی در انتظار مصوبه دولت
مناطق زلزله‌زده خراسان‌شمالی در انتظار مصوبه دولت
بعد از گذشت 5روز از زلزله گرمه و جاجرم در خراسان‌شمالی آمارها حاکی از آسیب دیدن 1257واحد مسکونی است و مسئولان می‌گویند برای شروع بازسازی‌ها منتظر تصویب تسهیلات در هیأت دولت هستند تا بتوانند تا پیش از فصل سرما کار ساخت‌وساز را به پایان برسانند.
خبر روز
قطع چندباره آب در شهرستان چوار ایلام با وجود گرمای شدید هوا و نیاز بیشتر به آب در شرایط شیوع کرونا، مردم منطقه را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است.