• چهار شنبه 21 آبان 1399
  • الأرْبِعَاء 25 ربیع الاول 1442
  • 2020 Nov 11

فاصله ایران با واکسن کرونا

دبیر انجمن داروسازان ایران به همشهری می‌گوید اگر واکسن کرونا تأییدیه‌های جهانی برای تولید انبوه را بگیرد در بهترین حالت یک سال زمان می‌برد تا به ‌دست ما برسد
خبر موفقیت واکسن کرونا که شرکت داروسازی فایزر آمریکا آن را تولید کرده در حالی در جهان دست به‌دست می‌شود که کرونا مرگبارترین روزها را در بسیاری از کشورها ازجمله ایران در تقویم هر روزه ثبت می‌کند.

تهران؛ ساعت 6عصر

اولین روز اجرای محدودیت‌های ساعتی در تهران با تلویزیون‌های روشن، کاسبان ایستاده در ورودی مغازه‌ها و کرکره‌های تا نیمه پایین‌آمده آغاز شد
عملیات احداث پایانه متروی آزادگان و توسعه جنوبی خط3 متروی تهران آغاز شد

پیوند محله‌های جنوب تهران با خط 3 مترو

شهردار تهران: اتصال هشتگرد، پرند و پردیس به مترو در دست مطالعه و اجراست
قبل از رسیدن فصل برف، شهرداری تهران برای برف‌روبی آماده شده است. 260کامیون و کامیونت با نصب تیغه‌های متحرک برف‌روبی روی سپر جلو و دستگاه نمک‌پاش می‌توانند معابر شهر را از بارش برف و یخ‌زدگی محافظت کنند.

محدودیت‌های موقت ممکن است نتیجه معکوس بدهد

از روز گذشته محدودیت‌های جدیدی برای کنترل اپیدمی کرونا اعمال شد اما نکته اینجاست که تا وقتی این اقدامات به‌صورت جسته و گریخته انجام ‌شود، ما را به مرز کنترل اپیدمی نمی‌رساند.

بهره‌برداری از طرح‌های اشتغالزایی ستاد اجرایی فرمان امام

صبح دیروز ۲۰ آبان با حضور حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه و محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، مراسم بهره‌برداری از 150هزار شغل در نمایشگاه دائمی ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد.
سید حسین موسویان از 4چالش پیش‌روی ایران و بایدن می‌گوید

اولویت، بازگشت به برجام است نه مذاکره

انتخابات آمریکا برگزار شد و پس از چند روز درنهایت جوبایدن، نامزد دمکرات توانست آرای لازم را برای شکست دادن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور مستقر آمریکا به‌دست آورد.

این مردم هنوز کابوس زلزله می‌بینند

رمزگشایی از تلاش برای گران شدن اینترنت

مسکن؛ کساد و منتظر

آن 17 نفر