06
چهار شنبه 21 آبان 1399
شماره 8082
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
ماجرای حضور رضا قوچان‌نژاد در تیم‌های ایرانی درست عین داستان حضور الکس نوری در لیگ برتر است. آنجا می‌گردند ببینند کدام نیمکت خالی است تا اسم نوری را در موردش مطرح کنند، اینجا تیم‌های بدون مهاجم را رصد می‌کنند و با انتخاب یکی از دانه‌درشت‌ها، قوچان‌نژاد را برایش گزینه می‌کنند.
محمود فکری که با وجود مخالفت مدیران نساجی و بدون رضایتنامه سر از استقلال درآورد، با تصمیم کمیته انضباطی 10‌روز فرصت دارد تکلیف بدهی‌اش به باشگاه قبلی‌اش را مشخص کند.
خبر جالب این است که: «پرسپولیس از داور بازی با سایپا شکایت کرد.» در فوتبال ایران هیچ کار آماتوری متوقف نمی‌شود، حتی اگر یک عمر تکرار شود و بی‌نتیجه بماند.
امین قاسمی‌نژاد که با تصمیم مهدی رحمتی لیگ را به‌عنوان مهاجم آغاز کرده و با زدن 2‌گل و دادن یک‌پاس‌گل، شروعی رؤیایی در لیگ بیستم داشته، شنیده می‌شود مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته است.

سفر بخیر سرهنگ

محمود یاوری، نماد استمرار و ماندگاری در فوتبال ایران در سن ۸۱سالگی درگذشت
سرد و بی حرکت، مثل مجسمه؛ دستش را زیر چانه گذاشته بود و با قیافه‌ای مبهوت به اتفاقات میانه میدان نگاه می‌کرد.

نکته بازی/ اما سر سیگار دعوا نمی‌کردند

صمد مرفاوی، یکی از چندین عضو کادر فنی استقلال گفته «دوره ما قلیان نبود. آن زمان سیگار بود که خب بعضی بازیکنان یواشکی می‌کشیدند.»
فرار بازنده‌ها
از زمانی که علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی شد مطالبه جامعه کشتی - به‌خصوص‌ کشتی‌گیران- برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در تمام اوزان بود که این مهم پانزدهم آبان‌ماه رخ داد.