17
چهار شنبه 21 آبان 1399
شماره 8082
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بهره برداران میادین میوه و تره‌بار موظف به ارائه فاکتور هستند

پاسخ مسئولان
​​​​​​​روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع «عدم ‌ارائه فاکتور در غرفه ماهی بازار میوه و تره‌بار زرگنده» در ستون با مردم روز14آبان‌ماه پاسخ داده است: 1-تمامی بهره‌برداران میادین و بازارهای تره‌بار موظف و مکلف به ارائه فاکتور به مشتریان هستند و این موضوع توسط بازرسان و ناظران سازمان مدیریت میادین شهردرای تهران به‌صورت مستقیم مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد.
ویژه
​​​​​​​در شرایط بحرانی کرونایی که به‌سر می‌بریم برخی مراجعان به مراکز بهداشتی عنوان می‌کنند که سرما خورده‌اند.
​​​​​​​واژگونی اتوبوس در آزادراه کرج - قزوین حادثه تلخی را رقم زد و موجب جان باختن یک نفر و مصدومیت 19نفر دیگر از سرنشینان آن شد.
​​​​​​​با مرگ پسر 13ساله تبریزی براثر اصابت ضربات کارد آشپزخانه، تحقیقات برای کشف راز این حادثه آغاز شده است.
​​​​​​​مردی که مدعی است در جریان یک درگیری، پسر همسایه بینایی یکی از چشمانش را از او گرفته است، با حضور در دادسرا خواهان قصاص وی شد.
مادر و دختری که با آتش‌زدن پسربچه‌ همسایه، او را به قتل رسانده بودند، به مرگ محکوم شدند

در انتظار قصاص قاتلان امیرعلی

پیگیری
​​​​​​​بیشتر از 2سال از مرگ دلخراش امیرعلی می‌گذرد؛ پسربچه‌ 7ساله‌ای که قربانی کینه همسایه شد و مادر و دختر همسایه برای اینکه راز جنایتشان فاش نشود، پیکر نیمه‌جان او را آتش زدند غافل از اینکه خیلی زود دست‌شان رو و هر دوی آنها دستگیر می‌شوند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
شرکت آمریکایی فایزر و شرکت آلمانی بیو‌ان‌تک اعلام کرده‌اند که آنالیز مقدماتی داده‌های اولیه کارآزمایی بالینی مرحله سوم یا نهایی واکسن کرونای ساخت آنها نشان‌دهنده تأثیربخشی بالای آن حتی بیش از حد انتظار است.
​​​​​​​تبهکاران هر روز از ترفند تازه‌ای برای سرکیسه کردن مردم استفاده می‌کنند و یکی از تازه‌ترین ترفند‌ها فروش نوزاد در اینستاگرام است.