20
چهار شنبه 21 آبان 1399
شماره 8082
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
صفحه اینستاگرامی تهران پیج، دیروز صبح عکسی از تهران بارانی منتشر کرده است.
امروز جامعه ما سوگوار است. تا‌کنون هزاران نفر در اثر کووید- 19در ایران درگذشته‌اند. سوگواری یک وضعیت ضروری و طبیعی برای انسان است.
ساعت6 عصر، در شهر کتاب واقع در خیابان‌های بالای شهر، پرنده هم پر نمی‌زند. نیم ساعتی می‌گذرد و حتی یک نفر هم نمی‌آید که نگاهی به کتاب‌ها بیندازد؛ کتاب‌هایی که چاپ‌های جدیدشان با تورم افسارگسیخته این ایام همراهی کرده‌اند. پایین که می‌آیم دو، سه نفری را می‌بینم که ظاهرا آمده‌اند لوازم‌التحریر بخرند.
طرح روز
تورنتو: تا همین چند‌ماه پیش امکان ارائه زیردریایی پیشرفته‌ای که بتواند دانشمندان را به کشتی تایتانیک در عمق 3هزار و 863متری اقیانوس برساند، مهیا نبود. اکنون اما برای گردشگر‌ها این سفر با خرید یک بلیت 125هزار دلاری میسر شده است.
فلوریدا: مردی که در سال 2000میلادی بینایی چشم‌هایش را از دست داده بود دستگاهی ساخته است که به کمک آن افراد می‌توانند لنز‌های چشمی را به راحتی از روی چشم بردارند.

عکس روز

پاییز در بوستان ملت
کبوتر یک و نیم میلیون دلاری

کبوتر یک و نیم میلیون دلاری

آنور: کبوتر مسابقه‌ای در بلژیک با قیمت یک و نیم میلیون دلار در حراجی رکورد جهانی را شکست. به گزارش آدیتی‌سنترال، پرورش کبوتر‌های پرواز راه دور، سود بالایی عاید پرورش‌دهنده‌ها می‌کند.
مجموعه‌دار گوشی‌های قدیمی
مجموعه‌دار گوشی‌های قدیمی
استانبول: یک تعمیرکار گوشی‌های تلفن‌همراه در ترکیه که طی سال‌های گذشته بیش از یک هزار مدل گوشی تلفن‌همراه را جمع‌آوری کرده بود اکنون به یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌دار‌های گوشی در دنیا بدل شده است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
قیمت طلا و ارز
فلسفه، دوستِ منتقدِ زیست‌شناسی است؛ دوستی که کمک می‌کند روشن‌تر بیندیشید و ایرادهایتان را برطرف کنید و در پایان احساس کنید که قوی‌تر شده‌اید.
دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه از تمدید مهلت ارسال اثر به این دوره از جشنواره تا ۲۴آبان‌ماه خبر داد.