57
چهار شنبه 3 مهر 1398
شماره 7768
سمنان، قم، مرکزی
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رهاسازی آب در رودخانه قمرود متوقف شد

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای قم گفت:‌ بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده‌ رهاسازی حقابه از سد ۱۵ خرداد که دررودخانه قمرود قم جریان داشت به پایان رسید.
اخبار ویژه
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: ساخت ۱۲۰ هکتار گلخانه در سال جاری، نخستین گام و برنامه این سازمان در افزایش سطح گلخانه در استان بوده و آمادگی هرگونه همکاری با کشاورزان را در این زمینه داریم.
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: استقرار موکب «مع امام منصور» با شعار «نهضت حسینی، عدالت مهدوی» در مسیر نجف به کربلا و میزبانی از زائران غیرایرانی که از ایران برای حضور در پیاده‌روی اربعین عبور می‌کنند، ازجمله برنامه‌های این مکان مقدس در ایام اربعین حسینی است.
معاون عمرانی استاندار مرکزی از اقدامات بدون هماهنگی حوزه ترافیک در شهرداری اراک به شدت انتقاد کرد و گفت: انتقال پایانه مرکزی اراک به میدان ارگ لغو شد.
معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با تأکید بر لزوم ارائه خدمات رفاهی به زائران امام رضاع گفت: در این راستا طرح جامع حسینیه حضرت ابوالفضلع دامغان تدوین می‌شود.
رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی قم گفت: از ۲۶ خرداد امسال تاکنون، ۲۲ هزار و ۲۰۰ نوآموز در این استان ازنظر بینایی، شنوایی، جسمی-حرکتی و ذهنی مورد ارزیابی قرار گرفتند.
مدیر کل کمیته‌امداد استان مرکزی گفت: در مرحله نخست شور عاطفه‌ها نزدیک به 2 میلیارد تومان منابع در استان جمع‌آوری شده است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از اختصاص ۲۶۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به استان خبر داد و گفت: ۳۰ درصد از تعهدات دولت در زمینه اشتغال محقق شد.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: در مهر امسال جشن برچیده شدن بخاری‌های نفتی از مدارس استان را برگزار خواهیم کرد.

حیات دشوار صنعت مبلمان قم

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان: ارائه تسهیلات به سرمایه در گردش از خواسته‌های صنعتگران قم است
گزارش
قم به طور غیرمستقیم مرکز تولید 60 درصد مبلمان کشور است.
86 پروژه برای نوسازی مدارس سمنان

86 پروژه برای نوسازی مدارس سمنان

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان: 616 کلاس درس در دستور کار طراحی، اجرا و تکمیل قرار دارد
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان این‌که ۸۶ پروژه نوسازی فضای آموزشی در استان اجرا می‌شود گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۲۰درصد از فضای موجود نوسازی می‌شود.
مرکزی؛ رتبه برتر کشوری در جذب سرمایه‌گذار خارجی

مرکزی؛ رتبه برتر کشوری در جذب سرمایه‌گذار خارجی

رئیس اتاق بازرگانی اراک: قرار است یک بانک اطلاعاتی از افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در استان مرکزی تهیه شود
سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند در زمینه رشد و شکوفایی اقتصادی بسیار مهم و تأثیرگذار باشد.
مرکز طب سالمندی در مرکزی راه‌اندازی می‌شود
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری: مرکز طب سالمندی در یکی از کلینیک‌های استان توسط دانشگاه علوم پزشکی اراک ایجاد خواهد شد و تا 8 ماه آینده به ‌بهره‌‌برداری می‌رسد
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: مرکز طب سالمندی با هدف پیشگیری و درمان سالمندان در این استان ایجاد می‌شود.
تشکیل کارگروه برای رسیدگی به وضعیت اجتماعی قم
تشکیل کارگروه برای رسیدگی به وضعیت اجتماعی قم
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: کارگروه رسیدگی به وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهر قم در ضلع‌های مختلف در دفتر تبلیغات اسلامی تشکیل می‌شود.
PDF چهارشنبه 3 مهر 1398
کوتاه سمنان، قم، مرکزی
مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان از پایان خرید گندم در این استان خبر داد و گفت: ۸۴ هزار و ۳۵۸ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در این استان خریداری‌ شده است.
همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، نمایشگاه «مقاومت تا ظهور» در جوار کوه خضر نبیع قم برپا شد.
مراسم گرامیداشت هفته دفاع‌ مقدس با حضور جمعی از طلاب و روحانیون بسیجی در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد.
«امیر مهدی زاده» از مسابقات کاراته وان شیلی حذف شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان گفت: 8 میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی به منظور مرمت قنات فیخار اختصاص یافت.
دبیر ستاد اربعین استان مرکزی گفت: 57 موکب استان مرکزی که تاکنون به ثبت رسیده است در ایام اربعین به زائران خدمت‌رسانی خواهند کرد.