10
چهار شنبه 3 مهر 1398
شماره 7768
سیاست
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نیاز به تأیید اطلاعات سپاه برای تابعیت فرزندان زنان ایرانی

کافه مجلس
نمایندگان مجلس، لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی را جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
ویژه
علیرضا محجوب، رئیس فراکسیون کارگری مجلس با تأکید بر لزوم پرداخت حقوق معوق کارگران هفت‌تپه و هپکو گفت: امیدوارم مسئولان با پایان دادن به کم‌توجهی خود به وضعیت کارگران کاری کنند که آنها به محل کارشان برگردند.
حکم جدید آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی از مراجع عظام تقلید درباره فیلم «مست عشق» همانند دیگر فتاوای آیت‌الله بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها داشت.

اعاده حیثیت مجلس

لاریجانی: حکمرانی در سطح قانونگذاری از جنس امور فکاهی نیست که دستاویز یک مجری کم اطلاع شود
مجلس
دیروز روز دفاع مجلس از مجلس بود.
عربستان و امارات به سمت ایران بیایند

عربستان و امارات به سمت ایران بیایند

سردار سرلشکر محمدباقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع‌مقدس در صحن علنی مجلس حضور پیدا کرده بود با اشاره به حمایت‌های عربی و غربی از صدام حسین در دوران جنگ تحمیلی علیه ایران، گفت: کشور متجاوز به ایران، از پول کشورهای عرب منطقه برخوردار بود و در روزی که مرحوم آیت‌الله هاشمی به پادشاه عربستان اعتراض کرد که شما 35هزار میلیارد دلار به عراق کمک کرده‌اید، پادشاه عربستان گفت خیر، ما 50هزار میلیارد دلار به عراق کمک کرده‌ایم.
در ساخت پراید مانده‌ایم اما در ‌تولید موشک پیشرفته‌ایم
مجتبی ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در ساخت پراید مانده‌ایم، اما در ‌تولید موشک و پهپاد جزو کشورهای پیشرفته‌ایم.
کافه مجلس
نمایندگان با حذف تعطیلی هشتم ربیع‌الاول مخالفت کردند. به گزارش خانه ملت، طرح یک‌فوریتی اصلاح تعطیلات رسمی در دستور کار جلسه علنی دیروز مجلس قرار گرفت.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به عاقبت پرونده متهمان ترور دانشمندان، این پرونده را مشابه پرونده بازداشتیان محیط‌زیست دانست و از رئیس‌جمهور، خواستار پیگیری این پرونده‌ها شد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس محدودیت ایجاد شود، گفت: اینکه تعیین شود کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند اشتباه است.