56
چهار شنبه 3 مهر 1398
شماره 7768
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

برخورد پلیس با ویراژهای شبانه در یاسوج

اخبار
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد جدی پلیس استان با ویراژهای شبانه در خیابان‌های این شهر خبر داد.
اخبار ویژه
ساعت بازدید از اماکن تاریخی- فرهنگی استان فارس در فصل پاییز اعلام شد.
معاون فنی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ماه‌های مهر و آبان، بارندگی‌های مطلوبی در استان خواهیم داشت.
مدیر کل کانون پرورش فکری فارس از پیشتازی قصه‌گویان قیر و کارزین و آباده در بخش استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خبر داد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس از ابلاغ ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبارات توازن منطقه‌ای به فارس خبر داد.
روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز در خبری اعلام کرد که باغ‌های تغییر کاربری داده شده در شورای برنامه‌‌ریزی و توسعه استان فارس مربوط به گروه 5 پهنه‌بندی باغ‌ها بوده است.
معاون میراث فرهنگی فارس استان فارس گفت: خانه تخریب‌شده در بافت تاریخی شیراز مربوط به اواخر دوران زندیه و اوایل قاجاریه فاقد هر گونه ارزش ثبتی بوده است.
مشاور مدیرعامل شرکت توانیر گفت: ۳۶ میلیون مشترک برق در کشور وجود دارد که از این شمار ۹۶ درصد در طرح ملی قبوض سبز مشارکت کردند.
این روزها مسیرهای سخت‌گذر ایل‌راه‌های کهگیلویه و بویراحمد پر از صدای زنگوله‌ها و هیاهوی بازگشت عشایر به مناطق قشلاقی است.

جای خالی مگاپروژه‌ها در بوشهر

باوجود افزایش تعداد پروژه‌های کوچک در استان، کمبود پروژه‌های بزرگ از جمله تکمیل راه‌آهن بوشهر- شیراز احساس می‌شود
توسعه
هفته دولت و دهه فجر را می‌توان ویترین اقدامات دولت در هر سال دانست و در این دو دوره زمانی، طرح‌ها و پروژه‌های متعددی افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شوند.

گردشگران خارجی هتل‌های فارس را رزرو کردند

رئیس جامعه هتلداران فارس: 30درصد هتل‌های استان توسط گردشگران خارجی تا اوایل آبان رزرو شده و امید است که با تسهیل شرایط این مدت بیشتر شود
رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به شروع سفر تورهای گردشگری خارجی گفت: ۳۰ درصد از ظرفیت هتل‌های فارس تا اوایل آبان‌ماه توسط گردشگران خارجی رزرو شده است.
ساخت بیمارستان چرام کلید می‌خورد

ساخت بیمارستان چرام کلید می‌خورد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تعیین تکلیف ۴ پروژه بزرگ بهداشتی و درمانی در کهگیلویه بزرگ در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: عملیات اجرایی بیمارستان چرام به‌زودی آغاز می‌شود.
مهلت یک هفته‌ای برای اصلاح تابلو معابر شهری
مهلت یک هفته‌ای برای اصلاح تابلو معابر شهری
اعضای شورای شهر شیراز در نامه مشترکی به شهردار خواستار اصلاح سریع تابلو معابر شهری ظرف مدت یک هفته شدند.
PDF چهارشنبه 3 مهر 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر تجهیز هنرستان دخترانه هنرهای زیبای بوشهر گفت: در این مرکز آموزشی 4 رشته گرافیگ، نمایش، موسیقی و انیمیشن تدریس می‌شود.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: ۲۵ مهر آخرین مهلت ثبت‌نام صادرکنندگان نمونه استان فارس اعلام شد.
در هنگام انتخاب رشته جهت تحصیل در دانشگاه، علاوه بر کیفیت آموزشی یکی از دغدغه‌های دانشجویان و والدین شرایط مکانی واحد دانشگاهی همچون ساختمان آموزشی و خوابگاه است
۳۰ بنای غیرمجاز که با تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در روستای چاهه شهرستان جم ساخت‌و‌ساز شده بود، با دستور قضایی قلع و قمع شد.
استاندار بوشهر گفت: مسئولان ذی‌ربط باید در کمترین زمان ممکن، گزارش اقدامات خود را درباره موزه مطبوعات ارائه کنند تا تکلیف این مساله هر چه زودتر مشخص شود.
نیروهای دریابانی بوشهر در عملیاتی معادل 5 میلیارد ریال کالای قاچاق از 3 فروند شناور در آب‌های این بندر کشف کردند.