• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 3 مهر 1398
کد مطلب : 80882
+
-

تدوین طرح جامع حسینیه حضرت ابوالفضل ع دامغان

تدوین طرح جامع حسینیه حضرت ابوالفضل ع دامغان

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با تأکید بر لزوم ارائه خدمات رفاهی به زائران امام رضا(ع) گفت: در این راستا طرح جامع حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) دامغان تدوین می‌شود. به گزارش مهر، «ابراهیم رستمیان» با بیان این‌که ارائه خدمات رفاهی به زائران و مراجعه‌کنندگان حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) دامغان در دستور کار قرار دارد افزود: طرح توسعه حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) دامغان در زمینی به مساحت 2 هکتار اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: این طرح شامل 3 هزار متر‌ مربع پارکینگ، 3 هزار متر‌ مربع حسینیه و شبستان و 4 هزار متر‌ مربع صحن است. معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف استان سمنان با تأکید بر این‌که اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این طرح از محل کمک‌ها و نذورات مردمی تأمین می‌شود بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود این پروژه در بازه زمانی 3 ساله تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

رستمیان با اشاره به این‌که این حسینیه سالانه میزبان مراسم‌ فرهنگی و مذهبی متعددی در دامغان است اظهار کرد: توسعه فضای حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) دامغان در راستای سامان‌دهی خدمات رفاهی به زائران امام رضا(ع) و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به‌عنوان یک ضرورت احساس می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید