• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 3 مهر 1398
کد مطلب : 80890
+
-

نمایشگاه «مقاومت تا ظهور» در قم برپا شد

همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، نمایشگاه «مقاومت تا ظهور» در جوار کوه خضر نبی(ع) قم برپا شد. به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه موضوعاتی از جمله اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، مباحث فرهنگی، اجتماعی و علمی در غرفه‌های گوناگون مورد بررسی قرار گرفته و غرفه‌هایی نیز ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع توانمندی‌های دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

همچنین در این نمایشگاه غرفه‌های تخصصی شامل ۵ مرحله از دوران قبل از انقلاب تا عصر ظهور برپا شده است و برخی دستگاه‌های اجرایی نیز میز خدمت برای پاسخگویی به شهروندان راه‌اندازی کرده‌اند. مسئول بزرگداشت هفته دفاع مقدس قم در این زمینه گفت:‌ اجرای تئاتر سرباز وطن و همچنین برگزاری رزمایش با استفاده از تجهیزات نظامی و انفجارات از بخش‌های جذاب و پرمخاطب این نمایشگاه است.

سرهنگ پاسدار «احمد بیطرفان» افزود:‌ در این نمایشگاه خاطره‌گویی ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس توسط پیشکسوتان جهاد و شهادت انجام می‌شود.‌ همچنین با همکاری موسسه سیره شهدا، راویان آن دوران به شبهه‌های مطرح‌شده در خصوص جنگ تحمیلی پاسخ خواهند داد. وی ادامه داد:‌ توانمندی‌های پهپادی نیروهای مسلح نیز در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.نمایشگاه «مقاومت تا ظهور» تا ۷ مهر در جوار کوه خضر نبی(ع) قم برپاست و از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای علاقه‌مندان است.

این خبر را به اشتراک بگذارید