7
چهار شنبه 3 مهر 1398
شماره 7768
شهر-۲
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

منشا آلودگی هوا افزایش خودروها نیست

علت آلودگی هوا طی 2روز نخست مهرماه ناشی از تردد خودروها نیست بلکه منشأ آن گرد و خاک است.
ویژه
مشاور شهردار تهران با اشاره به ارائه خدمات داوطلبانه به زائران حسینی در راهپیمایی بزرگ اربعین، بر ضرورت حفظ روحیه خدمت داوطلبانه در راهپیمایی بزرگ اربعین تأکید کرد.
سخنگوی شورای شهر تهران معتقد است ساخت اضافه طبقه علاوه بر اینکه چهره شهر را به هم می‌ریزد، یک بی‌اعتمادی نسبت به مدیریت شهری ایجاد می‌کند.
رویش بی‌حساب و کتاب دکل‌‌های مخابراتی روی بام خانه‌ها و ساختمان‌های دولتی بیش از 3دهه است که دردسرهایی را برای شهر و شهروندان ایجاد کرده و حالا دیگر همه از آنها به‌عنوان متهمان اصلی برهم‌زدن نماهای شهری یاد می‌کنند.

تهران را دوباره بشناسیم

از 12 تا 18مهر‌ماه تهران میزبان صدها برنامه فرهنگی به مناسبت هفته تهران خواهد بود
تهران کلانشهر چند‌هزار‌ساله، مدتی است که بیشتر مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است؛ طوری که سال‌های اخیر در صفحه تقویم روز 14مهر‌ماه را به‌خود اختصاص داده.

جانمایی مراکز امن اضطراری روی نقشه پایتخت

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از جانمایی مراکز امن اضطراری شهر تهران، روی نقشه پایتخت خبر داد.
سازمان فناوری اطلاعات رتبه نخست HSE شد
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران موفق به دریافت گواهینامه استقرار سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست HSE-MS با کسب بیشترین امتیاز دریافت شده تا‌کنون، شامل 4 ستاره از مجموع 5 ستاره ممکن در بین تمامی واحدهای تابعه شهرداری تهران شد.
PDF شهر-۲
کوتاه شهر-۲
داوطلبان شرکت در طرح انتخاب و پرورش 100 کارشناس متخصص فنی و عمرانی، تا پانزدهم مهرماه سال‌جاری فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام اولیه در این طرح اقدام کنند.