17
چهار شنبه 8 دی 1400
شماره 8400
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تغییر بعید در بوکس و تکواندو

منهای فوتبال
هفته‌های آینده برای ورزش کشور هفته‌های پر از انتخابات خواهد بود. یکی از دلایل به تعویق‌افتادن انتخابات کمیته ملی المپیک برگزاری انتخابات 10فدراسیون بود که از 11دی‌ماه انتخابات آنها آغاز خواهد شد.
ویژه
فرشاد فرجی بعد از پوشیدن پیراهن پرسپولیس، به مرور زمان جای خودش را در ترکیب ثابت سرخ‌پوشان پیدا کرد و حالا یکی از مهره‌های تعیین‌کننده یحیی گل‌محمدی در خط دفاعی محسوب می‌شود.
طبق معمول خبر انتقال سردار آزمون به یک تیم بزرگ دیگر اروپایی تکذیب شد. لیون به‌نظر می‌رسید مقصد قطعی این بازیکن در نقل‌وانتقالات زمستانی باشد اما زنیت به دریافت تنها 3‌میلیون یورو از باشگاه فرانسوی قانع نشد.
در ادامه هفته بیستم و مسابقات بدون‌ استراحت لیگ برتر، 2‌بازی دیگر هم امشب برگزار می‌شود. چلسی که به‌نظرمی‌رسد از روند بازی‌هایی که بد نتیجه گرفته بود خلاص شده، از برایتون پذیرایی می‌کند.
مهران شاهین‌طبع همه انتقادها در تیم ملی را می‌خواهد با قهرمانی در لیگ پاسخ بدهد؟ سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال که بعد از باز‌ی‌های المپیک جای خود را به رقیب جدی‌اش مصطفی هاشمی داد،

دوئل در شهر مرموز

تقابل همیشه‌حساس سپاهان و پرسپولیس این بار در شهری برگزار می‌شود که نتایج عجیبی در آن رقم خورده است؛ پرسپولیس تابه‌حال 2بار به اراک رفته و هر دو بار باخته، اما سپاهان در تنها حضورش در این شهر 6 بر یک پیروز شده است
هفته دوازدهم لیگ برتر ایران امروز و امشب برگزار می‌شود. درحالی‌که هنوز خیلی به هفته‌های پایانی مسابقات مانده، مشخص نیست سازمان لیگ به چه انگیزه‌ای هر 8مسابقه را در یک روز برگزار می‌کند. تازه برنامه‌ریزهای این سازمان لطف کردند و بازی استقلال و فولاد را یک ساعت عقب انداختند؛ وگرنه نیمه اول این مسابقه با نیمه دوم بازی سپاهان-پرسپولیس همزمان می‌شد!
به یحیی هم مربوط می‌شود

به یحیی هم مربوط می‌شود

یک نکته فراموش‌شده در مورد جنجال اوساگونا
باشگاه پرسپولیس با توجه به شکایت کریستین اوساگونا به پرداخت غرامت 1‌00هزار دلاری در وجه این مهاجم نیجریه‌ای محکوم شده است؛ رقمی که احتمالا غیر از دریافتی قبلی این بازیکن است و برای فوتبالیستی مثل او که مدت کوتاهی با کیفیت پایین در خدمت تیم بود، نسبتا گزاف به‌نظر می‌رسد.
نقل قول/مهدی طارمی
مهدی طارمی این روزها در تیم باشگاهی‌اش وضعیت خوبی ندارد اما به‌نظر می‌رسد بعد از مدت‌ها مشکلش در تیم ملی حل شده است.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

برنامه بازی‌ها/ لیگ برتر هفته دوازدهم

برنامه بازی‌ها/ لیگ برتر هفته دوازدهم

جدول‌اعداد | 4109

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8400

جدول 8400
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
داستان انتقال شهریار مغانلو از پرسپولیس به سپاهان ابعاد عجیبی داشت. باشگاهی که باید در این مورد تصمیم می‌گرفت، سانتاکلارای پرتغال بود. پرسپولیس پول کافی برای دریافت رضایتنامه این بازیکن را نداشت، در نتیجه سپاهان فرصت‌طلبی کرد و شهریار را ربود.
در شرایطی که نیم‌فصل اول به روزهای حساس پایانی رسیده است، بوژیدار رادوشوویچ همچنان در کشورش کرواسی به‌سر می‌برد و کسی نمی‌داند اگر به هر دلیلی بلایی سر حامد لک بیاید، چه‌کسی باید از دروازه سرخپوشان مراقبت کند.
تیم استقلال 442دقیقه است در لیگ برتر گل نخورده و امروز برای شکستن بهترین رکورد این فصل وارد میدان می‌شود. رکورد بیشترین دقایق گل نخوردن در این فصل در اختیار آلومینیوم اراک است که 447دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه داشت و بالاخره 2هفته قبل مقابل نساجی گل خورد.