• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 8 دی 1400
کد مطلب : 149457
+
-

نقل قول/مهدی طارمی

مهدی طارمی این روزها در تیم باشگاهی‌اش وضعیت خوبی ندارد اما به‌نظر می‌رسد بعد از مدت‌ها مشکلش در تیم ملی حل شده است. روز گذشته مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی رسما این موضوع را اعلام کرد و در این خصوص گفت:‌ «مسئله مهاجم تیم ملی حل شده و ان‌شاءالله در اردوی پیش‌رو شاهد حضور مهدی طارمی خواهیم بود.»

واکنش فابیو کاناوارو به افت یوونتوس در فصل جاری: «افت یوونتوس مرا متعجب نکرد. به‌نظرم این اتفاق غیرقابل اجتناب بود. نباید فراموش کرد آنها رونالدو را از دست دادند. با وجود رونالدو، یوونتوس همیشه با نتیجه یک بر صفر بازی را شروع می‌کرد.»

رونالدینیو معتقد است کیلیان امباپه برای مدت زمانی طولانی در پارک دو پرنس می‌ماند: «تمام بازیکنان دنیا می‌خواهند در پاری‌سن‌ژرمن بازی کنند. بهترین بازیکنان دنیا در پاری‌سن‌ژرمن هستند و به همین‌خاطر این باشگاه بهترین باشگاه دنیاست. به همین‌خاطر می‌توانم تصور کنم که‌امباپه برای مدت زمانی طولانی در این باشگاه بماند.‌امباپه بسیار جوان و با همین سن کم دستاوردهای زیادی داشته است و این برای دوران حرفه‌ای او خیلی خوب است. معتقدم لیگ قهرمانان چیزی است که او کم دارد و عالی خواهد بود اگر با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان شود.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید