• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 8 دی 1400
کد مطلب : 149459
+
-

آماربازی/ 442

آماربازی/ 442

تیم استقلال 442دقیقه است در لیگ برتر گل نخورده و امروز برای شکستن بهترین رکورد این فصل وارد میدان می‌شود. رکورد بیشترین دقایق گل نخوردن در این فصل در اختیار آلومینیوم اراک است که 447دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه داشت و بالاخره 2هفته قبل مقابل نساجی گل خورد. استقلال برای عبور از این رکورد فقط 6دقیقه زمان لازم دارد و به‌احتمال زیاد امروز این رکورد را ارتقا می‌دهد. مگر اینکه دروازه آبی‌پوشان در همان دقایق ابتدایی باز شود که با توجه به ضعف فولاد در گلزنی، این اتفاق بعید به‌نظر می‌رسد. تیم نکونام طی 7بازی فقط 5بار به گل رسیده و آمار خوبی در خط حمله ندارد. اما آمار دفاعی این تیم با 2گل خورده طی 7بازی آمار خوبی است.

312
 فاصله فجرسپاسی با آخرین گل زده‌اش در لیگ برتر 312دقیقه است. تیم شیرازی در 3بازی اخیرش مقابل آلومینیوم، مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان موفق به گلزنی نشده و آخرین گلش در هفته هشتم مقابل فولاد به‌ثمر رسیده است. فجر تنها تیمی است که در 3هفته اخیر گل نزده و درصورت ادامه این روند در بازی امشب از مرز 400دقیقه گل نزدن هم خواهد گذشت. تنها تیمی که در این فصل بیش از 400دقیقه گل نزده تیم هوادار است که در هفته‌های پنجم تا هشتم گلی نزد اما در هفته نهم مقابل پرسپولیس بالاخره بعد از 448دقیقه به گل رسید. جالب اینکه حریف امروز فجرسپاسی همین تیم هوادار است که اگر دروازه‌اش را بسته نگه دارد شیرازی‌ها را به رکورد خودش نزدیک کرده است.

 180
تیم هوادار بعد از گلی که در آخرین دقیقه بازی با پرسپولیس دریافت کرد دیگر گلی نخورده است. شاگردان رضا عنایتی در هفته نهم تا مرز پیروزی 2بریک مقابل پرسپولیس پیش رفتند اما در دقیقه91 دروازه‌شان توسط سیامک نعمتی باز شد. آنها در 2بازی بعدی مقابل ذوب‌آهن و تراکتور کلین‌شیت کردند و حالا 180دقیقه است در لیگ برتر گل نخورده‌اند. تیمی که تازه از لیگ‌یک صعود کرده و در نخستین هفته‌ها هنوز با شرایط بازی در لیگ برتر آشنا نبود، حالا کاملا اوج گرفته و برای نخستین بار در فصل جاری به 2کلین‌شیت و 2پیروزی متوالی رسیده است. تیم چهارم تهران این هفته فجرسپاسی را در مقابل دارد که با 2امتیاز کمتر، 3رتبه پایین‌تر از هوادار قرار گرفته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید