• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 8 دی 1400
کد مطلب : 149461
+
-

نکته بازی/ راحت استراحت کن!


در شرایطی که نیم‌فصل اول به روزهای حساس پایانی رسیده است، بوژیدار رادوشوویچ همچنان در کشورش کرواسی به‌سر می‌برد و کسی نمی‌داند اگر به هر دلیلی بلایی سر حامد لک بیاید، چه‌کسی باید از دروازه سرخپوشان مراقبت کند. رادو یک قهر مفصل هم اواخر فصل قبل داشت که آن زمان حتی به درگیری مجازی با ابراهیم شکوری هم کشیده شد. از قرار معلوم از حالا به بعد تا به بوژیدار بگویند بالای چشمت ابروست، بار و بندیلش را جمع می‌کند و به کشورش برمی‌گردد. چرا که نه؟ یادتان باشد او یک قرارداد 3ساله گران‌قیمت با سرخ‌ها دارد و اگر همین امروز آن را به‌طور یکطرفه فسخ کند، می‌تواند با استراحت در منزل تا یوروی آخرش را بگیرد. پس حالا حالاها منتظر روشن شدن تکلیف استاد نباشید.

راهش فقط همین است

جعفر سلمانی کلا سرنوشت جالبی دارد. او به‌طور ناگهانی از نفت آبادان به فوتبال پرتغال ترانسفر شد، بعد به تیم ملی رسید و حتی در ترکیب اصلی به میدان رفت، بعد هم به استقلال پیوست و با اعتماد کامل فرهاد مجیدی از ابتدا در ترکیب 11نفر قرار گرفت. در تمام طول این مدت انتقادات زیادی از او وجود داشت و خیلی‌ها در شایستگی این بازیکن برای رسیدن به این جایگاه تشکیک می‌کردند. با این حال رفته‌رفته نگاه‌ها به سلمانی عوض شد و الان خیلی‌ها حامی او شده‌اند. سلمانی 3‌گل برای استقلال زده که 2‌تای آنها 3‌امتیازی بوده‌اند. او کلا خوب خودش را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد و اینها از چشم مردم دور نمی‌ماند. همیشه تضمینی‌ترین راه ساکت کردن منتقدان، درخشش است؛ همین و همین.

یادشان نبود فوتبال 90دقیقه است

برنامه‌ریزی‌های سازمان لیگ همیشه عالی بوده و این فصل دیگر نور علی نور است. امسال آنقدر شاهکار دیده‌ایم که اگر یک بازی را ساعت 3صبح هم بیندازند، تعجب نمی‌کنیم. جدیدترین شاهکار آقایان هم به برنامه‌ریزی بازی استقلال و فولاد مربوط می‌شود؛ مسابقه‌ای که اول برای ساعت 17برنامه‌ریزی شده بود، اما بعدا ساعت شروع آن را به 18تغییر دادند. چرا؟ چون یادشان آمد پرسپولیس هم از ساعت 16باید با سپاهان بازی کند؛ در نتیجه نیمه دوم آن مسابقه با نیمه اول دیدار استقلال تداخل پیدا می‌کرد. شاید برای شما این سؤال پیش بیاید که چرا از اول بازی استقلال را ساعت 18نینداختند؟ سؤال خوبی است؛ احتمالا سازمان لیگ در آن زمان در جریان نبوده که فوتبال 90دقیقه است و فکر می‌کردند یک‌ساعته جمع می‌شود می‌رود پی کارش!





 

این خبر را به اشتراک بگذارید