21
چهار شنبه 8 دی 1400
شماره 8400
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دو پلیس سپر عابران شدند

کوتاه از حادثه
راننده کامیون که برای فرار از دست پلیس وارد خط ویژه شده بود، وقتی خودروی پلیس راهور را سد راه خود دید با شدت به آن کوبید اما در نهایت دستگیر شد.
ویژه
درگیری میان 2 رقیب عشقی با قتل یکی از آنها و فرار دیگری پایان یافت.
زن آشنا که به بهانه درمان بیماری مرد سالخورده در مدت 2سال از خانواده‌اش 2.5میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود، به دام افتاد.
سارق سابقه‌دار که برای سرقت وارد ساختمانی شده بود وقتی مأموران پلیس را در یک قدمی خود دید لباس‌هایش را عوض و وانمود کرد مدیر ساختمان است اما درنهایت دستگیر شد.
«قبول دارم به سمت مدیر سابقم و نامادری‌ام شلیک کردم اما فکرش را نمی‌کردم که هردوی آنها جانشان را از دست بدهند و تازه متوجه شدم که آنها فوت شده‌اند.»
عامل جنایت در پارک پس از 16سال بخشیده شد

ساخت مدرسه، شرط گذشت از قصاص

16سال پس از درگیری مرگبار پسرعمه و پسردایی در پارکی در شهرستان مرند، درحالی‌که قاتل در یک قدمی قصاص قرار گرفته بود، خانواده مقتول به شرط ساخت مدرسه‌ای به نام پسرشان در این شهر از مجازات قصاص گذشتند.
سقوط گریدر راهدار وظیفه‌شناس به دره

سقوط گریدر راهدار وظیفه‌شناس به دره

راهدار باسابقه شهرستان هریس هنگامی که سوار بر گریدر مشغول بازکردن راه‌های روستایی بود به‌دلیل سر خوردن خودرو به دره سقوط کرد و پس از 2روز جانش را از دست داد.
با مردم/ 9دی نشان استواری نظام اسلامی ایران است
حماسه عظیم و وصف‌نشدنی ۹دی۱۳۸۸درس عبرتی تاریخی است که پیام‌آور حقانیت نظام الهی و اسلامی و متزلزل‌نشدن پایه‌های استوار و مقدس آن به‌رغم تمام مشکلات که البته در برابر این مشکلات مثل کوه استوار است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط‌عمومی منطقه 13شهرداری تهران پیرو انتشار پیام مردمی با عنوان «کمبود پارکینگ و ترافیک در خیابان پیروزی» در ستون با مردم پاسخ داده است: