24
چهار شنبه 8 دی 1400
شماره 8400
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

افزایش نرخ بیمه خسارت جهان

جهان نما
اگر فرض کنیم جهان یکی از سوژه‌های شرکت‌های بزرگ بیمه جهان باشد آنها حق دارند حق بیمه بالایی به نسبت سال‌های پیش دریافت کنند چرا که نتایج پژوهش‌ها نشان می‌دهد خسارت‌های جهان در سال 2021میلادی به‌شدت افزایش یافته است؛
ویژه
آنها که در اصطلاح مغز اقتصاد هستند و بدون اینکه پسوند بابا‌پولداریان پشتوانه‌شان باشد خودشان سرمایه‌ای به هم زده‌اند حتی برای اسباب‌بازی خریدن بچه‌ها هم برنامه‌ای می‌ریزند که دست‌آخر بتوانند از اسباب‌بازی هم یک سرمایه بسازند.
چه بخواهیم و چه نخواهیم، استیکرها و ایموجی‌ها، بدجوری به زندگی‌مان رسوخ کرده‌اند و اگر در مکالمات مان در شبکه‌های مجازی از این تصاویر متحرک و گاه ثابت استفاده نکنیم، احساس می‌کنیم درست منظورمان را نرسانده‌ایم
اوایل دسامبر سال1890میلادى بود که به مقامات دولتى آمریکا گزارش رسید افراد 2طایفه از قبیله «سو» در حال رقص ارواح هستند و ممکن است پس از آن، مسلحانه درصدد پس گرفتن اراضى خود از سفیدپوستان مهاجر برآیند و کشتار کنند.
اثری از صفا اوداح
در جست‌و‌جوی مفهوم راه، به آن‌سوی ناپیدای انگاره‌هایمان می‌رسم! آنجا که هر رفتنی آمدنی ندارد! آنجا که خودکرده را تدبیر نیست! آنجا که چاه و چاله می‌شود مقصد خیلی‌ها بی‌آنکه کک بقیه بگزد و آنجاهای دیگر.
مدیر یکی از سرویس‌های تاکسی اینترنتی اعلام کرده که 3‌میلیون و 400هزار راننده ثبت‌نامی دارد. یعنی از هر 25نفر یک نفر راننده تاکسی اینترنتی است و از هر 8 خودرو هم یکی در این جور سرویس‌ها کار می‌کند.

اول آخر

لالجین همدان شهر جهانی سفال
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
می‌گفت: شب که از راه می‌رسد، بی‌تاب می‌شوم. پشت هم نگاه می‌اندازم به ساعت.
به یاد آوردم که این دریاچه روزی کوه مازاما بوده است. این دریاچه روزی، کوهی بوده که ۱۲۰۰۰پا ارتفاع داشته و سپس قلبش نابود شده.