• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 8 دی 1400
کد مطلب : 149448
+
-

آزمون نقل‌وانتقالاتی

در کنار اخبار مربوط به انتقال سردار آزمون به تیم‌های بزرگ چه خبرهای دیگری هست؟

آزمون نقل‌وانتقالاتی

طبق معمول خبر انتقال سردار آزمون به یک تیم بزرگ دیگر اروپایی تکذیب شد. لیون به‌نظر می‌رسید مقصد قطعی این بازیکن در نقل‌وانتقالات زمستانی باشد اما زنیت به دریافت تنها 3‌میلیون یورو از باشگاه فرانسوی قانع نشد. سایت یورواستاوکا رسما خبر داد که این انتقال منتفی است. از نیوکاسل هم به‌عنوان مشتری بعدی مهاجم ایرانی زنیت یاد می‌شد که باید منتظر منتفی شدن این انتقال هم باشیم. از طرفی، سایت «goodisonnews» انگلیس ادعا کرد که باشگاه اورتون می‌خواهد برای خروج از بحران در خط حمله‌اش سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت را به خدمت بگیرد. حالا که این‌طوری است و هر رسانه‌ای در دنیا می‌تواند روی رفتن آزمون به یک تیم بزرگ خبرسازی کند، همشهری هم ادعا می‌کند که رئال‌مادرید برای جانشینی کریم بنزما و همچنین بارسلونا برای پر کردن جای خالی مسی دنبال خرید این مهاجم هستند!

مهدی طارمی
در جدیدترین به‌روزرسانی سایت ترانسفر مارکت ارزش مهدی طارمی یک‌میلیون یورو کاهش یافت و به 15‌میلیون یورو رسید. او که پیش از این 16‌میلیون یورو ارزش‌گذاری شده بود در هفته‌های اخیر در گلزنی با لباس پورتو ناکام مانده و همین یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش ارزش اوست.

پنجره زمستانی
تاریخ نقل‌وانتقالات زمستانی باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال ایران هم اعلام شد. به گزارش روابط‌عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، زمان نقل‌و‌انتقالات نیم فصل لیگ برتر از تاریخ 26‌دی (پایان هفته پانزدهم 23‌دی) تا 23‌بهمن (شروع هفته هفدهم 23بهمن) خواهد بود.

صیادمنش
سایت فوتو مچ ترکیه از آخرین وضعیت آینده ‌اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی فنرباغچه خبر داد. طبق گزارش این رسانه ترکیه‌ای صیادمنش بعد از پایان دوران قرضی یک و نیم ساله در لیگ اوکراین از زوریا جدا شده و باید به فنرباغچه ترکیه برگردد اما مهاجم ایرانی در لیست نقل‌و‌انتقالات زمستانی فنرباغچه جایی ندارد. اتمام قراردادش با زوریا آینده مهاجم ایرانی فنرباغچه را پیچیده کرده است. هنوز باشگاه فنرباغچه تصمیمی درباره آینده مهاجم ایرانی نگرفته ولی به‌نظر می‌رسد دوباره به‌صورت قرضی به تیم دیگری منتقل خواهد شد. فنرباغچه برای فروش دائمی صیادمنش 3.5میلیون یورو تعیین کرده ولی زوریا حاضر به پرداخت این مبلغ به باشگاه ترکیه‌ای نیست. اگر قرار به قرض دادن دوباره این مهاجم باشد، باشگاه اندرلخت هم او را می‌خواهد اما قطعی و دائمی نه.

ایکاردی
پاری‌سن‌ژرمن در تابستان ستاره‌های زیادی خرید اما بیشتر آنها رایگان بودند. این باشگاه پولدار از فروش بازیکنانش تنها 9میلیون یورو درآمد به‌دست آورد. حالا وقت فروش‌ها و حراج زمستانی است. اگر بشود از شر دستمزد بازیکنانی مثل ایکاردی، درکسلر، عبدو دیالو، کرر، کورزاوا و سرخیو ریکو رها شد و از واگذاری آنها به درآمد اندکی هم دست یافت، برای این باشگاه خوب است. از میان اینها تنها ایکاردی در رسانه‌ها مورد علاقه یوونتوس است اما چیزی جدی وجود ندارد.

اومتیتی
بارسلونا در تابستان قصد داشت قرارداد اومتیتی را فسخ کند اما این مدافع فرانسوی اشک ریخت و قضیه منتفی شد. بعد از جام‌جهانی و قهرمانی با فرانسه، اومتیتی دچار مصدومیتی شدید شده بود و سپس عضله پایش تحلیل رفت و دیگر آن بازیکن سابق نشد. حالا باشگاه دنبال راهی برای رهایی از شر این بازیکن گران‌قیمت است که هفته‌ای 220هزار پوند دستمزد می‌گیرد. در راستای اینکه همه بازیکنان جهان از نیوکاسل پیشنهاد دارند، خبری منتشر شده مبنی بر علاقه ادی هاو، سرمربی باشگاه انگلیسی که او مدافع 28ساله بارسا را می‌خواهد و حاضر است 17میلیون پوند برای خریدش به بارسلونا پول بدهد.

مهاجم بارسا
بارسا امیدوار است با توجه به رابطه خوب بین لاپورتا و مینو رایولا، ارلینگ هالند به نوکمپ بیاید. گزینه دوم این باشگاه برای تقویت خط حمله در فصل آینده ولاهوویچ است. هر یک از این دو‌گزینه درصورتی جدی خواهند شد که پولی یا وامی از جایی برسد وگرنه آهی در بساط وجود ندارد.

دنی آلوز
دنی آلوز در بازگشت به بارسلونا تا نیم‌فصل باید بیرون می‌ماند. او برای بازی یکشنبه با مایورکا از لحاظ قانونی می‌توانست برای اولین‌بار در یک دیدار رسمی پیراهن آبی‌اناری را بپوشد اما حالا دیگر نمی‌تواند. مدافع راست برزیلی به همراه لنگله به کرونا دچار شده‌اند و فعلا دست‌کم 10‌روز از فوتبال دور خواهند ماند.

رافینیا
رافینیا آلکانترا هافبک 28‌ساله و برزیلی پاریسن ژرمن با عقد قراردادی قرضی و 6‌ماهه بدون بند خرید به رئال سوسیداد پیوست.

هالند
یک روز پس از آنکه برخی رسانه‌ها مدعی شدند ارلینگ هالند لالیگا را به لیگ برتر ترجیح می‌دهد، حالا دی‌مارتزیو، خبرنگار معتبر ایتالیایی نقل‌وانتقالات فوتبال ادعا کرده که او بین بارسلونا و رئال‌مادرید دومی را ترجیح می‌دهد و از مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پرحاشیه و طماع‌اش خواسته سریع‌تر امکان این انتقال را فراهم کند. با توجه به در پیش بودن تغییر قانون و کاهش پورسانت مدیر برنامه‌ها در آینده، رایولا ترجیح می‌دهد تا درصدش کم نشده، بازیکنی مثل هالند را بفروشد و پول کلانی به جیب بزند.

دینیه
2باشگاه اینتر و ناپولی خواستار جذب لوکاس دینیه مدافع چپ 28‌ساله و فرانسوی اورتون هستند. تافی‌ها برای فروش این ملی‌پوش فرانسوی حداقل 25‌میلیون یورو می‌خواهند.

جان تری
جان‌تری که پس از بازنشستگی از فوتبال چند سال در کنار دین مارتین دستیار استون‌ویلا بود، مدتی است شغلی ندارد. حالا باشگاه سابق او یعنی چلسی می‌خواهد یک شغل کم‌دردسر را به کاپیتان سابق خود پیشنهاد دهد و او را به‌عنوان سرمربی یکی از تیم‌های پایه باشگاه انتخاب کند. لمپارد در پست سرمربیگری تیم بزرگسالان نتوانست به موفقیتی دست یابد و حالا نوبت دیگر اسطوره باشگاه است، در تیمی جوان‌تر و سطح پایین‌تر.

سوارس
لوییس سوارس، مهاجم 34ساله و اروگوئه‌ای اتلتیکو پس از اتمام قراردادش با این تیم در تابستان سال آینده به یکی از 2‌تیم اینتر میامی آمریکا یا کورینتیانس برزیل خواهد پیوست. اخیرا رابطه بین او و دیه‌گو سیمئونه به‌هم خورده و این بازیکن پس از تعویض زیرلب به سیمئونه ناسزا گفته.

رینیر
رئال‌مادرید دنبال راهی است تا گرت بیل و ایسکو به این نتیجه برسند که برنابئو را در ژانویه ترک کنند. باشگاه اسپانیایی می‌خواهد ژسوس رینیر، هافبک جوان برزیلی خود را که 2‌فصل است به دورتموند قرض داده است از این باشگاه آلمانی پس بگیرد. به رینیر در تیم قرضی هم بازی نمی‌رسد و این برای آینده این خرید گران خوب نیست.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید