17
شنبه 24 مهر 1400
شماره 8337
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آغاز لیگ‌یک با قهرمان‌های لیگ برتر

لیگ دسته‌اول ایران از امروز با برگزاری 4بازی آغاز می‌شود
فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال ایران از امروز شنبه آغاز می‌شود و در 4مسابقه روز اول، 2 قهرمان سابق لیگ برتر با هم روبه‌رو می‌شوند.
ویژه
تیم پرسپولیس از ساعت21:30 امشب در شهر ریاض به مصاف الهلال می‌رود تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود در سال1400 را برگزار کند. مسابقه‌ای از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ مرحله‌ای که پرسپولیس هرگز در آن حذف نشده است.
مسعود شجاعی یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های مردم ایران را رفع کرد تا هموطنان عزیز با فراغت از این دغدغه جدی، به مشکلات کم‌اهمیت‌تر مثل گرانی و تورم و بیکاری بپردازند.
با سپری شدن یک فیفادی دیگر و به‌جا ماندن چندین مصدوم مثل داوید آلابا، میلیتائو، ادن آزار، واران و آرائوخو روی دست باشگاه‌ها و ابتلا به کرونای بازیکنانی مثل تئو هرناندس، ربیو و لوکاکو، لیگ‌های باشگاهی فوتبال از دیشب دوباره از سر گرفته شد، لیگ‌های داخلی که از هفته منتهی به فیفادی اکتبر جذاب‌تر از قبل دنبال می‌شدند؛ زمانی که رئال مادرید، بارسلونا، بایرن‌مونیخ، پاری‌سن‌ژرمن، آژاکس و چند بزرگ دیگر همگی در یک هفته در لیگ داخلی خود بازنده از زمین خارج شدند.
شهرداری گرگان-نظم‌آوران سیرجان ساعت15 امروز سی‌وپنجمین فصل از لیگ‌برتر بسکتبال را آغاز می‌کنند. شهرداری قهرمان فصل پیش است و نظم‌آوران تیم تازه‌وارد به لیگ‌برتر که در اولین بازی به مصاف قهرمان می‌رود.
فولاد سیرجان پانزدهمین طلای آسیایی را برای والیبال ایران گرفت. دیروز در فینال جام باشگاه‌های آسیا، فولاد توانست العربی قطر را 3 بر یک شکست دهد و قهرمان سال2021 باشگاه‌های آسیا شود.
باشگاه بارسلونا با تبلیغ فراوانی که روی بازیکن جوان فصل قبل این تیم صورت گرفته بود، قرارداد پدری را تمدید و رقم یک میلیارد یورویی برای بند فسخ قرارداد او تعیین کرد تا اگر باشگاهی هوس جذب او را کرد، مجبور به پرداخت چنین رقم کلانی باشد.

دیر رفتی، دیر برگرد

4دلیل برای اینکه سرخپوشان تا پایان نیمه‌نهایی در عربستان باقی خواهند ماند
پرسپولیس سرانجام با مکافات فراوان راهی عربستان شد تا دیدار یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برابر الهلال برگزار کند. بی‌گمان این بازی دشواری‌های خاص خودش را دارد. بالاخره رقیب پرسپولیس یک تیم پرافتخار، پرمهره و صاحب‌نام است، اما تیم ایرانی هم حالا در آسیا تبدیل به «برند موفقیت» شده است.
دور و دورتر از برانکو

دور و دورتر از برانکو

این، پرسپولیس یحیی است، با حداقل میراثی از مربی کروات
اولین ترکیب پرسپولیس در فصل جدید فوتبال باشگاهی که برابر استقلال تاجیکستان به میدان رفت، یک نکته بسیار مهم داشت؛ اینکه احمد نوراللهی به‌عنوان یکی از کاپیتان‌های اصلی پرسپولیس بعد از سال‌ها حضور در این تیم جدا شد و رفت و به جای او رضا اسدی در ارنج اصلی قرار گرفت. در مورد کیفیت عملکرد اسدی نظرات ضد‌و نقیض زیادی وجود دارد.
دوناروما و طلسم دروازه میلان!
دوناروما و طلسم دروازه میلان!
هر 2 دروازه‌بان میلان به‌دلیل مصدومیت، بخش قابل‌توجهی از ادامه فصل را از دست داده‌اند.

جدول‌اعداد | 4046

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8337

جدول 8337
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بعد از بنژامن مندی که این روزها در زندان به‌سر می‌برد، فوتبال فرانسه ممکن است به‌زودی یک مدافع چپ دیگر خود را هم پشت میله‌های زندان ببیند. لوکاس هرناندس در سال2017به اتهام خشونت علیه نامزدش به انجام خدمات اجتماعی اجباری و همچنین 6ماه محرومیت از دیدن نامزدش محکوم شده بود اما مدتی بعد به همراه او در فرودگاه مادرید دیده شد.
شاید هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد روزی تیم محترم نفت مسجدسلیمان خریدی داشته باشد که بسیاری از مخاطبان فوتبال در ایران در جای‌جای کشور به آن واکنش منفی نشان بدهند، اما به لطف فراز کمالوند این اتفاق رخ داد.
در دیدار حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان با اعضای تیم ملی فوتبال زنان درحالی‌که رئیس فدراسیون حضور داشت، خبری از خانم نایب‌رئیس نبود. شهره موسوی در مراسم استقبال از گلاره ناظمی هم غایب بود.