• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
شنبه 24 مهر 1400
کد مطلب : 143020
+
-

جهان- دومین مدافع فرانسوی در زندان

بعد از بنژامن مندی که این روزها در زندان به‌سر می‌برد، فوتبال فرانسه ممکن است به‌زودی یک مدافع چپ دیگر خود را هم پشت میله‌های زندان ببیند. لوکاس هرناندس در سال2017به اتهام خشونت علیه نامزدش به انجام خدمات اجتماعی اجباری و همچنین 6ماه محرومیت از دیدن نامزدش محکوم شده بود اما مدتی بعد به همراه او در فرودگاه مادرید دیده شد. برای همین دادگاه دوباره حکمی علیه این بازیکن بایرن‌مونیخ صادر کرده و اگر هرناندس تا هفته آینده در دادگاه حضور یابد، قاضی از صدور حکم بازداشت و زندان علیه او خودداری می‌کند وگرنه ممکن است عواقب بدی برایش داشته باشد.

تعویق در بازگشت راموس
آگوئرو پس از 2‌ماه دوری از تمرین و درحالی‌که گفته می‌شد بهبودی‌اش تا آبان‌ماه طول خواهد کشید، برای اولین‌بار در کمپ تمرینی بارسلونا با پیراهن این تیم به میدان رفت و مقابل کورنیا بازی کرد. اما هنوز از وضعیت سرخیو راموس خبر امیدوارکننده‌ای برای هواداران پاری‌سن‌ژرمن منتشر نشده است. رسانه‌های مادریدی فاش کرده‌اند که رئال به این دلیل که از وضعیت زانوی مصدوم کاپیتان سابق خود مطمئن نبود، با او تمدید نکرد و حالا مصدومیت کهنه دامنگیر باشگاه جدید راموس شده است. قرار بود راموس در بازی دیشب مقابل آنژه برای اولین‌بار به میدان برود که حتی اجازه حضور در تمرینات گروهی را هم به‌دست نیاورد.

لیگ فرانسه آب می‌رود
لیگ فوتبال فرانسه موسوم به لیگ یک پس از بوندس‌لیگا دومین لیگ بزرگ اروپایی خواهد بود که به‌زودی با حضور 18تیم برگزار خواهد شد. با اعلام رسمی لیگ فوتبال حرفه‌ای (LFP)، لیگ یک فرانسه از فصل 24-2023، هجده تیمی خواهد شد و بر این اساس در پایان فصل 23-2022، چهارتیم به لیگ 2 سقوط می‌کنند. در سوی مقابل نیز در پایان آن فصل 2 تیم به شکل مستقیم به لیگ دسته پایین‌تر صعود خواهند کرد. متز، تنها مخالف کاهش تعداد تیم‌ها بوده است. از سال2002به این‌سو لیگ فوتبال این کشور با حضور 20تیم برگزار می‌شد. شاید این نشانه‌ای از 2ساله شدن جام‌جهانی در سال‌های آینده باشد.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید