• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 24 مهر 1400
کد مطلب : 143021
+
-

گل‌زن / غیبت طولانی نایب‌رئیس زنان

الهام محمودی - روزنامه‌نگار

در دیدار حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان با اعضای تیم ملی فوتبال زنان درحالی‌که رئیس فدراسیون حضور داشت، خبری از خانم نایب‌رئیس نبود. شهره موسوی در مراسم استقبال از گلاره ناظمی هم غایب بود. غیبت‌های او از زمان اعزام تیم ملی به مسابقات مقدماتی آسیا و تاشکند آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد. او روز پرواز تیم ملی به تاشکند اعلام کرد به‌دلیل بیماری همسرش قادر به همراهی تیم ملی نیست، درحالی‌که قرار بود با دخترش در این سفر همراه تیم باشد. روزهای گذشته بعد از اینکه ایراد گرفتند چرا موسوی در دیدار تیم با وزیر هم حضور نداشت، سایت رسمی فدراسیون مثل همیشه با یک مصاحبه از او ماجرا را ختم به خیر کرد.

شارلوا کجا، ژاپن کجا؟
اواخر آبان‌ماه تیم ملی فوتبال زنان برای برگزاری یک اردوی 10روزه و انجام 2 دیدار دوستانه با تیم باشگاهی شارلوا به بلژیک سفر می‌کند و میهمان این تیم است. این اردو به واسطه دوستی رئیس فدراسیون فوتبال با مهدی بیات، مدیر باشگاه شارلوا تدارک دیده شده است. برگزاری چنین اردوهایی برای تیم ملی خوب است اما ما برای شرکت در دور نهایی جام ملت‌ها و دیدار با ابرقدرت‌های آسیا نیاز به بازی‌های دوستانه بهتری داریم. شارلوا یک تیم باشگاهی در بلژیک است که تنها 2 فصل در بخش زنان تیم‌داری کرده اما تیم ملی در جام ملت‌ها حریفانی در حد ژاپن دارد.

تب تند لژیونر شدن
بازی در کشورهایی که سطح ورزشی‌شان بالاتر از ماست، آرزوی هر بازیکنی است اما متأسفانه در ورزش زنان جنبه تبلیغاتی‌اش پررنگ‌تر شده است. این روزها بازیکنان در مصاحبه با رسانه‌ها از پیشنهادهای اروپایی خود پرده‌برداری می‌کنند؛ یکی از پرتغال پیشنهاد دارد، یکی از گرجستان و آن یکی از ارمنستان! خوشبختانه بازیکنان این پیشنهادها را رد می‌کنند وگرنه کسی در ایران نمی‌ماند که در لیگ بازی کند. البته شرایط فوتسالی‌ها متفاوت است. آنها به‌خاطر تفاوت قیمت ارز ایران و کویت و کوتاه بودن زمان برگزاری لیگ این کشور، حاضر شده‌اند در این لیگ سطح پایین بازی ‌کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید