17
چهار شنبه 25 فروردین 1400
شماره 8195
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

امجدیه / نوبت واکسن المپیکی‌ها شد

پس از واکسینه شدن ورزشکاران پارالمپیکی حالا نوبت به المپیکی‌ها رسیده است. روز گذشته ورزشکاران المپیکی در رشته‌های تکواندو، شمشیربازی و کاراته نخستین دوز واکسن چینی را دریافت کردند.
ویژه
آنطور که رسانه‌های عربی اعلام کرده‌اند، در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از کمک‌داور ویدئویی استفاده نخواهد شد.
نفت مسجدسلیمان با هدایت محمود فکری توانست سپاهان را در اصفهان متوقف کند و باعث خوشحالی رقبای این تیم در صدر جدول شود.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
قرار بود ایرانی‌ها 4، 5 سهمیه المپیک بگیرند، قرار بود 15تیم خارجی بیاید و قرار بود این تیم‌ها ورزشکاران قدر و نامی‌شان را بیاورند، اما هیچ‌کدام از این اتفاقات نیفتاد تا خیلی‌ها بگویند میزبان که فدراسیون دوومیدانی ایران باشد، استفاده‌ای را که باید از برگزاری جام بین‌المللی امام رضاع مشهد می‌برد، نبرده است.
استقلال برای حضور در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در عربستان مستقر شده، خوشبختانه تمام تست‌های کرونا منفی بوده و همه‌‌چیز آماده است تا آبی‌ها کارشان را از بامداد جمعه با حضور مقابل الاهلی عربستان آغاز کنند.
فولاد پس از 4‌تایی کردن العین امارات در پلی‌آف، حالا آماده نخستین دیدارش در مرحله گروهی مقابل السد شده است. حسین کعبی که این فصل به‌عنوان مربی روی نیمکت فولاد حضور دارد، به‌گفته خودش با سابقه بازی در السد انگیزه‌های خاصی برای بازی امروز دارد.

نوبت آسیا شد

لیگ قهرمانان آسیا از امشب برای تیم‌های ایرانی آغاز می‌شود؛ پاختاکور که پارسال را با ایرانی‌ها تمام کرد امسال را با تراکتور آغاز می‌کند، السد با ژاوی منتظر جواد لالیگایی است و تیم هفتم امارات به مصاف پرسپولیس می‌آید
مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از امشب در عربستان، امارات و هند آغاز می‌شود و 4تیم ایرانی کار خود را در گروه‌های 2تا 5این رقابت‌ها آغاز می‌کنند.
نصف رئال مقابل سه‌چهارم لیورپول

نصف رئال مقابل سه‌چهارم لیورپول

رئال مادرید بعد از برد روحیه‌بخش در ال‌کلاسیکو پا به آنفیلد می‌گذارد؛ آیا کام‌بک جدیدی در کار است؟
رئال مادرید در دیدار رفت دور یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان این فصل موفق شد نتیجه برد 3 بریک  فینال کی‌یف 3 فصل قبل را مقابل لیورپول تکرار کند، آن هم درحالی‌که هر دو تیم هر دو مدافعان مرکزی اصلی خود را در اختیار نداشتند.
پورموسوی: امروز پول نیاید قطعا جدا می‌شوم
پورموسوی: امروز پول نیاید قطعا جدا می‌شوم
مشکلات مالی باشگاه صنعت‌نفت آبادان هنوز حل نشده و ظاهرا تحمل این شرایط دیگر برای سرمربی این تیم سخت شده است.
فوتبال ایران
در روزهای گذشته بحث بر سر قرار نگرفتن محمد دانشگر در لیست نفرات اعزامی استقلال به عربستان حرف‌وحدیث‌های زیادی ایجاد کرد ولی مجیدی با وجود پادرمیانی نزدیکان و مسئولان باشگاه و همچنین جریمه نقدی این بازیکن و ابراز ندامتش راضی نشد دانشگر را همراه تیم به عربستان ببرد.

نکته بازی/ فقط می‌خواستید شیری را خراب کنید؟

آنطور که رسانه‌های عربی اعلام کرده‌اند، در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از کمک‌داور ویدئویی استفاده نخواهد شد.

زخم‌خورده از جنگ‌های کاذب

نکته فوتبال ایران
در آستانه حضور 4 نماینده فوتبال ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه تراکتور به رئیس سازمان صداوسیما نامه نوشته که حتما باید مسابقات سرخپوشان تبریزی هم مثل پرسپولیس و استقلال از شبکه سوم سیما پخش شود.

برنامه بازی‌ها

برنامه بازی‌ها
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
برنامه بازی‌ها
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
8195