• چهار شنبه 25 فروردین 1400
  • الأرْبِعَاء 2 رمضان 1442
  • 2021 Apr 14

موانع مالیات‌گیری از‌خانه و‌خودروی لوکس

قانون بودجه سال 1400سازمان امور مالیاتی را موظف می‌سازد تا از خانه‌ها و خودروهای لوکس مالیات گرفته شود و رئیس سازمان امور مالیاتی هم می‌گوید: این قانون را از خرداد ماه اجرا می‌کند.

ابزارهای نا کارآمد روشن، فناوری‌های نو خاموش

مقابله با شیوع کرونا به جای تجهیزات غیرموثر مانند تونل ضدعفونی، به ابزارهای هوشمند مثل اپلیکشین‌های ردیاب نیاز دارد

احترام به‌ماه خدا و ترویج اخلاق

در دوران کودکی و نوجوانی ما، مردم با رسانه‌های نوشتاری همچون کتاب، مجله و روزنامه سر و کار داشتند و هر طرز فکر و سلیقه‌ای هم برای خود رسانه‌هایی داشت؛ بعضی به همان رسانه‌های قدیمی عادت کرده بودند و بعضی دیگر هم از رسانه‌های جدید موجود نهایت بهره‌ را می‌بردند.

شبکه‌ای برای همگرایی و گفت‌وگو

شبکه‌های اجتماعی هر کدام برای نوعی ارتباط طراحی شده‌اند. طبیعی است که بشر در طول زندگی خود به انواعی از ارتباط نیاز دارد.

فرمان اختلال کلاب‌هاوس از کجا آمد؟

در هفته‌های اخیر تب حضور در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس ازسوی کاربران ایرانی حسابی بالا گرفته تاحدی که عده‌ای معتقدند این شبکه اجتماعی به یکی از وزنه‌های مؤثر در تبلیغات انتخاباتی تبدیل خواهد شد؛ موضوعی که به‌نظر می‌رسد سبب‌شده در روزهای اخیر حاشیه‌های بسیاری پیرامون آن ایجاد شود.

آغاز دور سوم مذاکرات با غنی‌سازی‌ 60درصدی

دور سوم مذاکرات وین برای لغو تحریم‌ها فردا درحالی از سر گرفته می‌شود که دیروز عباس عراقچی، رئیس تیم مذاکره‌کننده کشور از آغاز غنی‌سازی‌ 60درصدی اورانیوم در ایران خبر داد.

نوبت آسیا شد

مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از امشب در عربستان، امارات و هند آغاز می‌شود و 4تیم ایرانی کار خود را در گروه‌های 2تا 5این رقابت‌ها آغاز می‌کنند.

واکسیناسیون عمومی با واکسن ایرانی از نیمه اردیبهشت آغاز می‌شود

دومین رمضان متفاوت