• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
چهار شنبه 25 فروردین 1400
کد مطلب : 128173
+
-

نکته بازی/ فقط می‌خواستید شیری را خراب کنید؟



آنطور که رسانه‌های عربی اعلام کرده‌اند، در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از کمک‌داور ویدئویی استفاده نخواهد شد. این در حالی است که فصل گذشته در مرحله حذفی شاهد ورود VAR بودیم و همین سیستم بود که در فینال لیگ قهرمانان 2پنالتی علیه پرسپولیس اعلام کرد. گویا بعد از آن ماجرای تلخ، دیگر ضرورت استفاده از کمک‌داور ویدئویی هم از بین رفت و کار این فناوری به پایان رسید. انگار هدف کنفدراسیون فقط این بود که مهدی شیری را خراب کند؛ هرچند هند شیری در فینال آنقدر تابلو بود که به قول فرنگی‌ها از هواپیما هم می‌شد آن را دید! به هر حال با حذف VAR شانس فوتبال ایران برای کسب میزبانی در مراحل بعد افزایش یافت، چون یکی از کمبودهای ما از موضوعیت ساقط شد.

آفرین به بچه‌های تلویزیون!

در ادامه مسابقات هفته بیستم لیگ برتر، دوشنبه 2بازی برگزار شد که هر 2با پوشش تلویزیونی عالی همراه بود. در تهران گل اول گل‌گهر به پیکان را مرتضی تبریزی زد که بحث‌های فراوانی در مورد هند بودن آن وجود داشت، اما هرگز این صحنه از زاویه‌ای پخش نشد که بتوان اظهارنظر قطعی در موردش کرد. در اصفهان هم که معمولاً تصویربرداری‌ها خوب است، در مسابقه سپاهان با نفت مسجدسلیمان شاهد عجیب‌ترین پوشش ممکن بودیم. نیمه اول که اصلا صحنه آهسته پخش نشد، نیمه دوم هم یک مشت تصویر تکه و پاره داشتیم. گویا یکی از مشکلات درگیری تصویربرداران با یگان ویژه بوده که باعث شده بخشی از بازی فقط با یک دوربین فیلمبرداری شود. جام ملت‌ها حیف است، انصافا ما با این شرایط باید میزبان جام‌جهانی باشیم!

شاید متوجه منظورتان نشدند

کاروان استقلال برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راهی عربستان شد و این در حالی است که مراحل اخذ ویزای فرزاد مجیدی به مشکل خورد. در واقع تمام اعضای کاروان استقلال راهی عربستان شدند، غیر از داداش مجیدی که تا لحظه تنظیم این مطلب تلاش‌ها برای گرفتن ویزای او ادامه داشت. روشن نیست دلیل اینکه عربستان در مرحله اول به فرزاد ویزا نداده چیست، اما اگر از ما می‌پرسید حس می‌کنیم آنها متوجه منظور استقلالی‌ها نشده‌اند. یعنی نفهمیده‌اند مقصود از «کمک سرپرست» چیست. احتمالا تنها باشگاهی که در جهان چنین پستی دارد استقلال است و عربستانی‌ها از تماشای این عبارت حیرت کرده‌اند. در هر صورت امیدواریم کارشکنی‌ها پایان بیابد و فرزاد مجیدی به‌عنوان کلیدی‌ترین عضو کاروان استقلال هر چه سریع‌تر به اردوی این تیم اضافه شود!

این خبر را به اشتراک بگذارید