02
چهار شنبه 25 فروردین 1400
شماره 8195
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فرمان اختلال کلاب‌هاوس از کجا آمد؟

اسماعیلی: مدیریت فضای مجازی بر‌عهده دولت و وزارت ارتباطات است
قضایی
در هفته‌های اخیر تب حضور در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس ازسوی کاربران ایرانی حسابی بالا گرفته تاحدی که عده‌ای معتقدند این شبکه اجتماعی به یکی از وزنه‌های مؤثر در تبلیغات انتخاباتی تبدیل خواهد شد؛ موضوعی که به‌نظر می‌رسد سبب‌شده در روزهای اخیر حاشیه‌های بسیاری پیرامون آن ایجاد شود.
ویژه
نخستین گزارش‌های رسمی منتشر شده از وضعیت بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر استان تهران حکایت از تأیید صلاحیت حداکثری آنها در هیأت‌های اجرایی دارد.
اصلاحات
با اعلام تصمیم قطعی سیدحسن خمینی مبنی بر عدم‌حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری به‌دنبال نظر مقام معظم‌رهبری، به‌نظر می‌رسد صحنه رقابت‌های انتخاباتی دچار تحول اساسی شده‌است، چراکه این تصمیم علاوه بر اینکه بر آرایش سیاسی اصلاح‌طلبان تأثیر قابل‌توجهی برجا می‌گذارد، قطعا اردوگاه اصولگرایان را هم به فکر فرو خواهد برد.
ظریف در دیدار با لاوروف:

حمله به نطنز و تحریم‌ها ابزار مذاکره به آمریکا نخواهد داد

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان دیروز میزبان سرگئی لاوروف، همتای روسی‌اش بود. او بعد از مذاکراتی دوجانبه با لاوروف در نشست خبری حاضر شد و نسبت به حادثه نطنز، تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه جمعی از مقامات ایران و همچنین شمای پیش‌روی تهران در مذاکرات وین اعلام‌نظر کرد.

آغاز دور سوم مذاکرات با غنی‌سازی‌ 60درصدی

مذاکرات وین با یک روز تاخیر فردا برگزار می‌شود
دور سوم مذاکرات وین برای لغو تحریم‌ها فردا درحالی از سر گرفته می‌شود که دیروز عباس عراقچی، رئیس تیم مذاکره‌کننده کشور از آغاز غنی‌سازی‌ 60درصدی اورانیوم در ایران خبر داد.
نطنز 48ساعت بعد از حادثه
زاکانی: بخش عمده امکانات غنی‌سازی کشور از دست رفت و ایران به بهشت جواسیس تبدیل شده است
به فاصله 48ساعت بعد از انفجار در تاسیسات نطنز ریشه‌یابی و چندو‌چون بروز این حادثه مورد توجه صاحب‌نظران قرار گرفته است.
PDF ایران
کوتاه ایران
دیروز عضو هیأت رئیسه مجلس جوابیه وزیر کشور به ادعای نماینده تبریز درباره اتفاقات آبان‌ماه سال۱۳۹۸ را قرائت کرد تا بار دیگر شاهد توضیحات عبدالرضا رحمانی فضلی درباره حوادث آن سال باشیم؛ توضیحاتی که در گذشته نیز به نمایندگان مجلس ارائه شده بود، اما این‌بار در نشست علنی دیروز مجلس رسانه‌ای هم شد.