• چهار شنبه 18 فروردین 1400
  • الأرْبِعَاء 24 شعبان 1442
  • 2021 Apr 07

خیلی فوری

همشهری اقدامات ضروری برای عبور از روزهای قرمز را در گفت‌وگو با پزشکان، فعالان اجتماعی، اعضای اتاق بازرگانی و اصناف، اعضای شورای شهر،کارشناسان حوزه‌های فرهنگ، رسانه و فناوری و رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی ایران بررسی کرده است

سخنی با مردم

هراس از کرونا بار دیگر با آمارهای تکان‌دهنده مرگ و ابتلا، برگشت. مسئولان مردم را سرزنش می‌کنند، مردم مسئولان را مقصر می‌دانند و موج جدید بیماری هم شهر به شهر در حال پیشروی است.

خیالتان راحت صعود می‌کنیم

بیرانوند در گفت‌و گو با همشهری ورزشی از بازی‌های سخت تیم‌ملی و شرایطش در بلژیک می‌گوید، و از 700هزار یورویی که به پرسپولیس رساند در حالی که می‌توانست آنها را از این سود کلان محروم کند
علیرضا بیرانوند بعد از آنکه چند بازی تیم‌ملی را به‌دلیل مصدومیت از دست داد در مسابقه دوستانه مقابل سوریه به میدان رفت و عملکرد درخشانی هم از خود به نمایش گذاشت.

تفاهم برای احیای برجام

نخستین بارقه‌های احیای برجام دیروز از «گراندهتل» وین روشن شد. جایی که ایران و دیگر اعضای توافق هسته‌ای برای رایزنی درباره چگونگی بازگشت به برجام مهمان آن بودند.

39کیلومتر خط مترو و 26ایستگاه جدید برای تهرانی‌ها

شهردار تهران که دیروز با دوچرخه از محل سکونت به خیابان بهشت آمده بود، در صحن پارلمان شهری پایتخت حضور یافت تا خلاصه گزارشی از اقدامات انجام‌شده طی سال‌1399 را ارائه و سپس به اقدامات صورت‌گرفته برای ریل‌گذاری توسعه تهران در مسیر صحیح اشاره کند.

فاز یک سایت تولید انبوه واکسن به اتمام رسیده است

عملیات ساخت ۱۳۰هزار واحد مسکن برکت و بهره‌برداری از ۳۰هزار واحد مسکن محرومان با حضور محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امامره، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

آرایش کرونایی جنبش دانشجویی برای خرداد 1400

شهادت 2محیط‌بان زنجانی