• یکشنبه 11 آبان 1399
  • الأحَد 15 ربیع الاول 1442
  • 2020 Nov 01

خیابان ولیعصر در انتظار تغییرات‌بزرگ

«ولیعصر» و چنارهای سر به فلک کشیده‌اش یکی از یادگارهای طهران قدیم است. خیابانی که با وجود تغییرات بسیار هنوز هم رنگ و بوی گذشته‌اش را دارد و نماد و نشانی از سرزندگی در شهری به وسعت تهران است،

امید شهرها زنده شد

اصلاح لایحه مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصاد، گام بزرگی برای افزایش درآمدهای پایدار شهرداری‌های کشور به‌حساب می‌آید.

خداحافظ مالکیت

قرن بیستم را با «مصرف‌زدگی» یا «مصرف زیاده» می‌شناسیم و احتمالا قرن ۲۱ با «مصرف اشتراکی» شناخته خواهد شد. جایی که افراد یاد گرفته‌اند تا بدون مالکیت از دارایی دیگران بهره ببرند. ما بدون مالکیت خودرو می‌توانیم از طریق یک اپلیکیشن از خودروی دیگران بهره ببریم.

لیگ 1.000.000.000.000 تومانی

دستمزد سالانه بازیکنان فوتبال 10میلیارد هم رسیده است و گمانه‌زنی‌ها نشان می‌‌دهدکه 16تیم لیگ برتر ایران در یک سال حدود هزار میلیارد تومان حقوق بازیکن می‌دهند
در ایران رسم نیست که درآمد فوتبالیست‌ها و رقم دقیق قرارداد آنها رسانه‌ای شود.

پایان جیمز باند

شان کانری بازیگر مشهور بریتانیایی که در 7فیلم از مجموعه جیمز باند مأمور 007 بازی کرده بود در سن 90سالگی درگذشت.

خروج مصرف‌کنندگان از بازار مسکن

فعالان بازار مسکن می‌گویند: جنس خریدارانی که این روزها در حال خرید مسکن هستند، عمدتاً از جنس سرمایه‌گذارانی است که مصرف‌کننده نیستند و فقط می‌خواهند ریال را به خاک و بتن و آهن تبدیل کنند تا خاطرشان از محفوظ ماندن ارزش دارایی خود جمع باشد.

ترامپ یا بایدن

بایدن یا ترامپ؟ این سؤالی است که این روزها در سراسر دنیا پرسیده می‌شود و پیش‌بینی‌های زیادی هم درباره آن مطرح می‌شود. انتخابات امسال ریاست‌جمهوری آمریکا، از جنبه‌های بسیاری می‌تواند یک نقطه عطف در تاریخ این کشور باشد. تداوم حضور ترامپ در کاخ سفید را می‌توان چرخش نیروی غالب در فضای سیاست آمریکا تفسیر کرد.

7 دلیل بالا بودن مرگ کرونا در ایران

اینترنت از کنترل دولت خارج می‌شود؟

امیدواری‌ تازه شهرها‌ به منابع مالی پایدار