02
یکشنبه 11 آبان 1399
شماره 8074
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کافه مجلس / مجمع تهران به‌دنبال تعطیلی پایتخت

​​​​​​​نظام‌الدین موسوی، عضو مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به نامه این مجمع به ستاد ملی مقابله با کرونا به‌منظور تعطیلی 2هفته‌ای استان تهران، گفت: در جلسه کمیته بهداشت مجمع نمایندگان استان تهران به این اجماع رسیدیم تا نامه‌ای به ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی 2هفته‌ای تهران ارسال کنیم.
ویژه
​​​​​​​عمران‌خان، نخست‌وزیر پاکستان درباره اینکه تلاش پاکستان برای میانجیگری میان ایران و عربستان تا چه حد پیشرفت داشته است، گفت: وقتی روی کار آمدم، فورا پیشنهاد میانجیگری در یمن را دادم.
قضایی
​​​​​​​نهمین جلسه دادگاه به اتهامات محمد امامی و دیگر متهمان به ریاست قاضی مسعودی‌مقام روز گذشته برگزار شد.
محدودیت‌های 10روزه در مراکز 25استان اعمال می‌شود

آماده‌باش برای قرنطینه

روحانی: مصوبات ستاد ملی کرونا در جاهایی که نیاز به ضمانت اجرا دارد، باید توسط ضابطین قوه قضاییه یا مأمورانی که در بخش نظارتی وظایف را به‌عهده دارند انجام بگیرد
دولت
جلسه روز شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا ۲مشکل اساسی ضمانت اجرای تصمیمات این ستاد و جداسازی مبتلایان از سطح جامعه را بررسی کرد.
نقد ابتکار به تصویر مردانه از رجل سیاسی

نقد ابتکار به تصویر مردانه از رجل سیاسی

​​​​​​​معصومه ابتکار، معاون زنان و خانواده رئیس‌جمهور به رد صلاحیت زنان برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری به‌دلیل زن بودنشان انتقاد کرد و گفت: تصویر مردانه داشتن از واژه رجل سیاسی نه چارچوب قانون اساسی است و نه شرع.
کارتن‌خواب‌های میلیاردر
دادگاه‌های رسیدگی به مفاسد دانه درشت‌ها یک ویژگی مشخص دارد؛ سوء‌استفاده از کارتن‌خواب‌ها برای تاسیس شرکت‌های صوری
​​​​​​​طی سال‌های گذشته ادعاهای گوناگونی درباره سوءاستفاده مفسدان اقتصادی از کارتن‌خواب‌ها، معتادها و افراد بی‌بضاعت شنیده‌‌ایم؛ واردات صدها و هزاران پورشه، خودروی لوکس و گران‌قیمت توسط مددجویان کمیته امداد و پیرزن روستایی، تاسیس شرکت‌های کاغذی به نام معتادان و کارتن‌خواب‌ها و دریافت تسهیلات چند صد میلیاردی از بانک‌ها و... روایت‌هایی آشنا هستند.