20
یکشنبه 11 آبان 1399
شماره 8074
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
لاله اسکندری، بازیگر سریال «جشن سربرون» که در زمان فیلمبرداری این سریال به بیماری کرونا مبتلا شده و در قرنطینه به سر می‌برد با انتشار پستی اینستاگرامی به درگذشت کریم اکبری مبارکه که در این سریال با هم همکاری داشتند، اینطور واکنش نشان داد: «آقای مبارکه عزیز... انسان شریف.... بازیگر بی‌حاشیه.... چه مظلومانه از میان ما رفتید.
رانی است که در آبان روز یا روز دهمین از ‌ماه آبان برگزار می‌شده است و هنوز هم کم و بیش برگزار می‌شود.
ژاپن که تا‌کنون به خاطر ملاحظه آمریکا از ایران فاصله گرفته بود در راستای سیاست خارجی تامین منابع، تصمیم به تقویت همکاری با تهران گرفته است.
طرح روز
مانیل: پلیس فرودگاه در پایتخت‌ فیلیپین داخل یک جفت کتانی ورزشی کهنه 113رتیل کوچک اما کشنده کشف کرد. به گزارش سایت بریتانیایی مترو، این رتیل‌ها در نمایشگر دستگاه اسکن‌ ایکس‌ری توجه مامور‌ها را به‌خود جلب کردند.
فلوریدا: مردی که برای دیدن از نزدیک جگوار باغ‌وحش فلوریدای جنوبی آمریکا 150دلار پرداخته بود توسط این حیوان مصدوم شد و ممکن است جانش را از دست بدهد. به گزارش فاکس‌فور، او ادعا می‌کرد مردی مقدس است و نیروهای فرازمینی دارد.

عکس روز

شکار تصویر پرنده‌ای به نام رودرانر Roadrunnerپرنده کارتون میگ‌میگ در مقابل دیواری که ترامپ میان مکزیک و آمریکا احداث کرد این پرسش را ایجاد می‌کند که کایوتروباه کارتون میگ‌میگ این ماجرا کیست؟
محدودیت زمانی برای دستشویی

محدودیت زمانی برای دستشویی

پکن: مدیران شرکتی در چین پس از اعمال محدودیت زمانی برای دستشویی رفتن کارکنان و نصب یک تایمر دیجیتال روی سقف سرویس‌های بهداشتی با مخالفت و اعتراض کاربر‌های فضای مجازی مواجه شدند.
قاب آیفون12 برای گوشی‌های قدیمی
قاب آیفون12 برای گوشی‌های قدیمی
پکن: پس از عرضه آیفون12 به بازار، اکنون برخی تولید‌کننده‌ها در چین قاب‌هایی را عرضه می‌کنند که درصورت نصب روی گوشی‌های قدیمی ظاهری درست مانند این گوشی جدید را به آنها می‌دهد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
- ما بازنده ایم چون به خود تلقین می کنیم که بازنده می شویم.
آمار مبتلایان به کرونا در ایران روزبه‌روز بالاتر می‌رود و براساس گفته مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا، وضعیت تهران قرمز و بحرانی است. خبرها هم حاکی از افزایش محدودیت‌ها در تهران است، اما هنوز راه‌حل قطعی برای خروج از بحران اندیشیده نشده است.
نایل فرگوسن، نویسنده و مورخ جنجالی، استاد نوشتن کتاب‌های قطور و جذابی است که موضوعاتی امروزی را در خلال تاریخ جست‌وجو می‌کنند. کتاب جدید او «میدان و برج» تلاشی است