17
چهار شنبه 30 مهر 1399
شماره 8067
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
دزدان حرفه‌ای به بهانه راه‌اندازی مزون لباس، کاریابی و اخذ مجوزهای مربوط به مؤسسات طعمه‌هایشان را به دفاتر اجاره‌ای خود کشانده و پس از بیهوش کردن آنها اموال‌شان را سرقت می‌کردند.
پیگیری
پسر جوان زمانی که 10سال قبل در حمایت از پسرخاله‌اش مرتکب قتل شده بود بارها کابوس چوبه دار را دید و همه‌‌چیز را تمام‌شده می‌دید اما بزرگواری اولیای دم مقتول باعث شد او از قصاص نجات پیدا کند و در یک قدمی آزادی از زندان قرار گیرد.
مراسم تشییع پیکر شهید محمدی، امروز برگزار می‌شود

وداع با شهید امر به معروف

یک روز پس از شهادت محمد محمدی، بسیجی آمر‌به‌معروف در پایتخت، مراسم وداع با پیکر او در حالی برگزار شد که عامل اصلی این جنایت از سوی پلیس دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کرده است.
درگیری خونین به‌خاطر مزاحمت‌های یک سگ

درگیری خونین به‌خاطر مزاحمت‌های یک سگ

وقتی زنی از ترس یک سگ سکته کرد و از هوش رفت، پسران او برای انتقام‌جویی سگ همسایه را کشتند و صاحبش را با ضربات چاقو زخمی کردند.
کلاهبرداری میلیاردی با رولکس‌های تقلبی
«به‌دلیل مشکلات مالی قصد دارم ساعت طلای رولکسم را بفروشم.» مردان کلاهبردار با گفتن این جمله طعمه‌هایشان را فریب می‌دادند و ساعت‌های قلابی را به جای ساعت طلا به فروش می‌رساندند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
شکستن رکورد مرگ‌ومیر در اثر ابتلا به کرونا فاجعه‌ای بزرگ است که گویا برای برخی مردم و مسئولان چندان جدی نیست و خیلی عادی عنوان می‌کنند که 337نفر مردند.