17
دو شنبه 31 شهریور 1399
شماره 8043
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
«من در سفارت فرانسه نفوذ دارم و به‌خاطر رابطه خوبم با سفیر می‌توانم به راحتی برایتان ویزا و اقامت بگیرم» این حرف‌های مرد شیاد کافی بود تا طعمه‌هایش به راحتی به دام بیفتند و سرشان کلاه برود.
زن جوان به‌دلیل خصومتی که با مردی ثروتمند داشت 3نفر را اجیر کرد تا با یورش به خانه او در سعادت‌آباد اموالش را سرقت کنند.
سال‌هاست به بهانه حمایت از مردم و مصرف‌کننده رانت توزیع می‌شود و وضعیت اقتصاد مردم در این شرایط هر روز بدتر می‌شود.
داماد یکی از خوانندگان معروف که از 3‌ماه قبل در پرونده قتل آتشین زنی تحت تعقیب بود، دیروز خودش را تسلیم کرد اما مدعی شد که بی‌گناه است.

عشق خوانندگی از دختر 20ساله سارق ساخت

دادسرا
خواننده مجالس عروسی وقتی در اینستاگرام با دختری 20ساله که رؤیای خواننده شدن در سر داشت آشنا شد و فهمید که او خانواده پولداری دارد، نقش خواستگار را بازی کرد تا این دختر را سرکیسه کند.
حمله مرگبار مردان قمه به‌دست به خانه همسایه

حمله مرگبار مردان قمه به‌دست به خانه همسایه

درگیری میان همسایه‌ها در یک ساختمان مسکونی در مشهد تا جایی ادامه داشت که یکی از آنها با کمک دو نفر از دوستانش با قمه به خانه همسایه‌ حمله کردند و جنایتی هولناک را رقم زدند.
گردنبند مقتول پلیس را به خانه قاتل کشاند
گردنبند مقتول پلیس را به خانه قاتل کشاند
وقتی جسد زن جوانی که آثار 30ضربه چاقو روی بدنش وجود داشت در سطل زباله‌ای در مشهد پیدا شد، تحقیقات پلیسی- قضایی برای کشف راز این جنایت کلید خورد و گردنبند مقتول که اسم خودش روی آن حک شده بود، پلیس را به خانه قاتل کشاند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع عدم‌توقف تاکسی‌ها در شهرک یاس در ستون با مردم روز 29تیرماه پاسخ داده است: «ضمن تشکر از شهروند گرامی به اطلاع می‌رساند خط تاکسیرانی با عنوان شهرک یاس در ناوگان تاکسیرانی شهر تهران ثبت نیست و بهتر است شهروندان محترم درخواست پیگیری خود را ذکر مبدأ و مقصد خط اعلام کنند تا قابل بررسی باشد.»