• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 31 شهریور 1399
کد مطلب : 110823
+
-

با مردم

  حمایت ازمردم بهانه توزیع رانت شده است
سال‌هاست به بهانه حمایت از مردم و مصرف‌کننده رانت توزیع می‌شود و وضعیت اقتصاد مردم در این شرایط هر روز بدتر می‌شود. توزیع این رانت‌ها به جایی رسیده که مشکلات از مسکن و خودرو به تخم‌مرغ رسیده و اگر به همین منوال ادامه یابد به نان هم خواهد رسید. مسئولان تا دیر نشده تدبیر کنند.
الوندی از تهران

  مردم استفاده از ماسک را جدی نمی‌گیرند
برای سرکشی به مادر کهنسال و ناتوانم به روستای کندوان در جاده چالوس رفته بودم. در ابتدای کندوان تجمع مسافران و مردم مقابل ‌آش فروشی‌های ابتدای کندوان باعث بسته شدن جاده و ترافیک سنگین بود که موضوعی سوای مسئله من است. در بزرگترین آش‌فروشی آنجا حداقل 60نفر بدون رعایت کمترین مواردی دور میزها نشسته و‌ آش می‌خوردند. نه ماسکی در کار بود، نه فاصله اجتماعی و نه اسپری الکل. گیریم که نظارتی در کار نباشد مردم نباید خودشان رعایت کنند.
دانیالی از کندوان

  پل عابر تالش چرا بعد از یک بارندگی شکسته است
از مسئولان شهرستان تالش توقع داریم که به مردم پاسخ دهند بخش عابر پل بزرگ تالش که چندی قبل افتتاح شده چرا تحمل یک بارندگی ساده را نداشت و شکست؟ تا کی باید تاوان ندانم کاری و بی‌مسئولیتی‌ها را بدهیم؟ چه‌کسی هزینه را جبران می‌کند و چه‌کسی پاسخگوی جان‌هایی بود که احتمال داشت از بین بروند.
مومنی از تالش

  مشکل ترخیص کانتینرهای لاستیک بوشهر چه شد
چندی قبل در خبرها آمده بود که چندین کانتینر در بندر بوشهر معطل مانده و زمینه ترخیص آنها فراهم نیست. این در حالی است که قیمت لاستیک در بازار بسیار افزایش یافته است و ترخیص این میزان لاستیک می‌تواند به تعادل بازار کمک شایانی بکند. مشکل کمبود لاستیک به‌خصوص در مورد کامیون‌داران بسیار ملموس‌تر است و توقع داریم مسئولان نسبت به ترخیص این کانتینرها اقدام کنند.
اعلایی از بوشهر

  مقبره شهدای شهرک میانرود شیراز به حال خود رها شده است
مقبره شهدا در شهرک میانرود شیراز در شرایط بسیار نامناسب به حال خود رها شده و هیچ‌گونه کمکی برای اتمام کار پروژه صورت نمی‌گیرد. سنگ‌های بنا یکی پس از دیگری کنده شده و مسیر دسترسی مناسب نیز برای مقبره ایجاد نشده است. مردم شهرک میانرود از مسئولان توقع دارند نسبت به ساماندهی این فضا اقدام کنند.
فتحی از میانرود شیراز

  نامگذاری معابر، کدام گره را می‌گشاید
این روزها در گوشه و کنار دیده می‌شود که نام معبری تغییر کرد یا معبری با نام بزرگی یا مناسبتی نامگذاری شد. خبرهای مربوطه به این موضوع اغلب رسانه‌ای می‌شود که در جای خود می‌تواند قابل توجه باشد ولی سؤال این است که این نامگذاری‌ها چه گرهی از کار فروبسته مردم باز می‌کند.
مسعودی از تهران

  غذا پختن با هیزم در سیستان و بلوچستان
کمبود کپسول گاز مایع در گوشه و کنار استان سیستان و بلوچستان به حدی رسیده است که برخی مردم برای آشپزی از هیزم استفاده می‌کنند. چرا کشوری که دومین ذخایر گازی جهان را دارد قادر به تامین گاز مایع در استانی استراتژیک نیست؟ حالا بحث گازکشی و ماجراهایش به جای خود!
رحمان زهی از زاهدان

  جلوی پخش لبنیات فاسد را بگیرند
چندی قبل از سوپرمارکتی در شهریار ماست و پنیر خریدم که متأسفانه به‌رغم اینکه تاریخ درج شده روی ظرف هنوز تمام نشده بود محصول داخل ظرف خراب بود و قابل استفاده نبود. واقعا چه زمانی قرار است بر این موضوع که تقلب و کم‌فروشی محسوب می‌شود نظارت شود و با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد؟
محمدی از شهریار تهران

  خاموشی بسیاری از جاده‌ها
در سفری اجباری که به غرب کشور داشتم با حجم زیادی از خاموشی جاده‌ها در شب مواجه شدم که واقعا برایم عجیب بود که چرا این میزان جاده‌های کشور خاموش هستند، آیا امکان تامین برق آنها را ندارند، لامپ‌هایشان دچار مشکل شده‌اند، برق قطع است؟ واقعا چه پاسخی برای این مسئله هست؟
کاظمی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید