11
دو شنبه 31 شهریور 1399
شماره 8043
سیاست
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کافه مجلس

حسینعلی شهریاری، نماینده زاهدان در مجلس خطاب به محمدباقر قالیباف گفت: در چند‌ماه گذشته مجلس چه‌کار کرده است؟ قیمت‌ها چند برابر شده و کسی جوابگو نیست.
ویژه
​​​​​​​سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به سؤالی درباره ادامه رایزنی‌های ایران و کره‌جنوبی جهت وصول طلب ایران از این کشور و آزادی دارایی‌های بلوکه شده ایران در این کشور آسیایی گفت: پیشرفت‌هایی حاصل شده ولی آنچه برای ما مهم است اقدام است نه کلام، ما از تمامی امکانات خود استفاده می‌کنیم تا حقوق ملت ایران حفظ شود.
​​​​​​​وزارت دادگستری لایحه پیشنهادی قوه قضاییه در زمینه تشکیل دادگاه دریایی را که به‌منظور رفع خلأ قانونی موجود در این زمینه تهیه شده، جهت سیر مراحل بررسی به کمیسیون لوایح هیأت دولت ارائه کرد.
​​​​​​​سخنرانی‌های هفتاد و پنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل از امروز ساعت 9صبح به وقت نیویورک و 16:30 به وقت ایران آغاز می‌شود.

نقشه‌های مجلس برای برجام

مرکز پ‍ژوهش‌های مجلس یازدهم تحت ریاست علیرضا زاکانی پیشنهاد داده تا در چارچوب تقویت گام‌های کاهش محدودیت‌های هسته‌ای، وضعیت تمامی برنامه‌های هسته‌ای ایران به قبل از توافق هسته‌ای سال۱۳۹۴ بازگردد
مجلس
سایه اقدام آمریکا و فعال‌سازی‌ مکانیسم ماشه بر سر جلسه علنی دیروز بهارستان مجلس سنگینی می‌کرد و به محور اصلی موضع‌گیری‌های نمایندگان بدل شده بود.