08
دو شنبه 31 شهریور 1399
شماره 8043
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
این روزها محتوای هر رسانه ورزشی را که مرور می‌کنید، پر است از تمجیدهای اغراق‌آمیز از حامد لک. پرسپولیس با 2 پیروزی و 2کلین‌شیت به جدول لیگ قهرمانان برگشت و مخصوصا درخشش لک در بازی اول باعث شده همه در مورد توانایی‌های او حرف بزنند.
علی علیپور در گفت‌وگویی کوتاه با همشهری به شایعات و حواشی پیش‌آمده درخصوص خودش پاسخ داد. بعد از اینکه یکی از مسئولان باشگاه ماریتیمو اعلام کرد علیپور از 2ماه قبل با این باشگاه توافق کرده، مدیران پرسپولیس از دست این بازیکن عصبانی شدند و رسول‌پناه در مصاحبه‌ای گفت علیپور نباید باشگاه را بازی می‌داد.
محمدحسین مرادمند، یکی از چهره‌های ویژه فصل نقل‌و‌انتقالات امسال بود؛ بازیکنی که ابتدا با استقلالی‌ها صحبت کرد و تنها پس از چند دقیقه سر از باشگاه پرسپولیس درآورد! او حالا استقلالی شده، اما شوخی با او در فضای مجازی هنوز ادامه دارد. او در گفت‌و‌گو با همشهری ورزشی از دلایل حضورش در باشگاه پرسپولیس گفته است.

صدا، دوربین، پنالتی!

در هفته درخشش لژیونرهای ایرانی، مهدی طارمی در نخستین تماسش با توپ یک پنالتی گرفت
مهدی طارمی برای اینکه نخستین حرکت مفیدش را در تیم پورتو انجام دهد فقط به یک لمس توپ نیاز داشت.

وزارت ورزش پشت حدادی درآمد

خار پاشنه احسان حدادی هم برای خودش داستانی شده تا جایی که حالا معاون وزیر هم به ماجرا وارد شده و منتقدان اعزام این ورزشکار به آلمان را به بی‌انصافی متهم کرده است.
وقتی «کادر درمان» فراموش شد
دانشگاه علوم پزشکی تبریز، از نقش جشن قهرمانی تراکتور در تصاعد کرونا خبر داد
موج سوم کرونا، کشور را دربرگرفته و متأسفانه یکی از شهرهایی که با وضعیت وخیمی در این زمینه مواجه شده، تبریز است.

آیا همه لژیونرها پیشرفت کردند؟

موج لژیونر شدن فوتبالیست‌ها شدت گرفته که کاملا طبیعی است. از قبل هم پیش‌بینی می‌شد با توجه به افزایش چشمگیر نرخ ارز، این اتفاق رخ بدهد. زمانی فقط حضور در لیگ‌های عربی می‌توانست آورده مالی خوبی برای فوتبالیست‌ها داشته باشد،
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
استیون بیت‌آشور 33‌ساله که شنیده می‌شد برای حضور در لیگ ایران مذاکراتی با تراکتور داشته، با امضای قراردادی رسمی به کلرادو رپیدز پیوست تا سال آینده هم در MLS به فوتبالش ادامه دهد.
تاتنهام با درخشش سون، ستاره کره‌ای و هری کین، ستاره انگلیسی‌اش با نتیجه 5 بر 2 ساوتهمپتون را شکست داد.
بعد از 2 برد با ارزش مقابل التعاون عربستان، حالا پرسپولیسی‌ها برای صعود به دور بعدی فقط به 2 تساوی از 2 بازی باقیمانده نیاز دارند.