04
دو شنبه 26 آبان 1399
شماره 8086
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شیب نزول دلار بیشتر شد

قیمت هر دلار آمریکا تا ساعت 17دیروز به 26هزارو 100تومان رسید
دلار
​​​​​​​با افزایش عرضه ارز، دیروز قیمت هر دلار آمریکا نزدیک به 1500تومان کاهش یافت و تا لحظه تنظیم این گزارش در ساعت‌17 به 26هزارو 100تومان رسید.
ویژه
​​​​​​​براساس مصوبه شورای‌عالی هواپیمایی کشوری، شرکت‌های هواپیمایی مجاز شدند حداکثر ۱۰ درصد به سقف نرخ نامه مصوب خرداد امسال اضافه کنند.
​​​​​​​سابقه تأسیس شرکت‌های ایر تاکسی در ایران به سال1337برمی‌گردد اما از 4دهه پیش تاکنون این شرکت‌ها مجالی برای فعالیت در آسمان کشور نداشته‌اند.
قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران در گفت‌وگو با همشهری تأکید کرد

پیشنهاد اصناف؛ تعطیلی دوهفته‌ای همه مشاغل

گزارش
هنوز ستاد ملی مقابله با کرونا مصوبه‌ای در مورد وضعیت تعطیلی یا تداوم فعالیت برخی مشاغل و کسب و کارها ابلاغ نکرده و احتمالا امروز، دوشنبه، در این زمینه تصمیم‌گیری می‌شود.

از آریزونا تا میرداماد

​​​​​​​محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، دیروز در نطقی هم رئیس‌جمهوری و دولت، هم رئیس سازمان برنامه و بودجه، هم وزیر اقتصاد و البته هم رئیس‌کل بانک مرکزی را مورد انتقاد قرار داد و با ردیف کردن برخی مشکلات فعلی اقتصاد در حوزه‌های مختلف مدعی شد که ریشه این مشکلات به پاستور، بهارستان، باب‌همایون و میرداماد برمی‌گردد، نه میشیگان، جورجیا و آریزونا.
سکه به کانال 11میلیون نزدیک شد
​​​​​​​در روزی که قیمت دلار با 600تومان کاهش تا 26هزار و 400تومان پایین آمد سکه نیز در ادامه روند نزولی خود به حوالی 11میلیون تومان رسید.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
​​​​​​​خبر: آخرین آمارها نشان می‌دهد دولت تاکنون ۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات حمایتی کرونا پرداخت کرده که ۵. ۵ هزار میلیارد تومان از آن را کسب‌وکارهای به‌شدت آسیب‌دیده از کرونا، دریافت کرده‌اند.