06
دو شنبه 26 آبان 1399
شماره 8086
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
با بسته شدن پرونده بازی‌های ملی حالا فوتبالی‌ها خودشان را آماده بازی‌های باشگاهی می‌کنند اما هنوز مشخص نیست لیگ ایران در هفته‌های پیش‌رو مجوز برگزاری می‌گیرد یا خیر.
گادوین منشا با سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس، این فصل پیراهن گل‌گهر را پوشیده و گفت‌‌و‌گویش با همشهری ورزشی نشان می‌دهد از شرایطش در این تیم حسابی راضی است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا استاد اظهارنظرهای بدون پشتوانه است. او به‌تازگی درباره احتمال خروج سرخیو راموس از رئال و انتقال به لیگی دیگر گفته که اگر این اتفاق رخ بدهد چیزی تغییر نمی‌کند، همانطور که جای خالی رونالدو در لالیگا احساس نشد و این بازیکن چیزی به سری آ اضافه نکرد.
سپاهان روزهای خوبی را با محرم نویدکیا پشت سر نمی‌گذارد. پس از ناکامی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان لیگ را هم با شکست مقابل گل‌گهر آغاز کرد و پس از آن هم در دیداری دوستانه به ذوب‌آهن باخت.

جداافتاده

به بهانه انتقال عباس‌زاده به تراکتور نکات جالب در مورد پدیده‌های جوان لیگ برتر
در انتقالی ناگهانی، محمد عباس‌زاده به تراکتور پیوست. این بازیکن قائمشهری بعد از آقای گلی با نساجی در دسته اول، پیش از آغاز لیگ سیزدهم به پرسپولیس پیوست و درخششی غیرمنتظره داشت.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
رضا شکاری، سلطان فسخ یکطرفه در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته «سال گذشته می‌خواستم به پرسپولیس بیایم، اما عرب اجازه نداد.» خب بله؛ همه یادشان هست که شکاری در آن مقطع از روبین‌کازان جدا شده بود و باشگاه ذوب‌آهن هم به‌خاطر نوع جدایی این بازیکن، همچنان از او شکایت داشت.
ا وجود ناکامی تیم ملی امید در راهیابی به مرحله نهایی مسابقات المپیک توکیو، از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد حمید استیلی به‌عنوان سرمربی این تیم در سمتش ابقا شده است.