17
سه شنبه 27 مهر 1400
شماره 8340
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

3+ 1سهمیه ایران در المپیک زمستانی

تیم ملی اسکی برای حضور در بازی‌های المپیک 2سهمیه آلپاین و یک سهمیه صحرانوردی را قطعی کرده و امیدوار است سهمیه چهارم را هم بگیرد
تیم ملی اسکی بدون سمانه بیرامی‌باهر به بازی‌های المپیک 2022پکن می‌رود؟ آخرین خبر درباره تعداد سهمیه‌های اسکی ایران در این بازی‌ها این است که ایران فقط 3سهمیه دارد؛ یکی در اسکی آلپاین زنان، یکی در اسکی آلپاین مردان و یکی در اسکی صحرانوردی. ایران در بازی‌های 2014سوچی با 5سهمیه و در بازی‌های 2018پیونگ‌یانگ با 4سهمیه در المپیک شرکت کرد.
ویژه
2 تیم عربستانی، 4 تیم ایرانی را از لیگ قهرمانان آسیا اوت کرده‌اند، بعد اینجا سرخابی‌ها به جان هم افتاده‌اند و کری می‌خوانند که: «دل‌تان بسوزد، ما بهتر به الهلال باختیم!»
پرسپولیس برابر الهلال عربستان یکی از بدترین نمایش‌های تاریخش را ارائه داد و آنقدر همه بازیکنان دسته‌جمعی خراب بودند که سخت است یک نفر را دستچین کنیم.
فصل جدید لیگ برتر فوتبال از امروز آغاز می‌شود و در هفته اول مهم‌ترین سؤال این است که کدام بازیکن نخستین گل فصل را خواهد زد؟
اولین مسابقه نیوکاسل در دوره مالکیت جدید با یک باخت و یک اتفاق تلخ همراه بود. پیش از آغاز مسابقه تعدادی از هواداران این تیم که نزدیک 25هزار روز است رنگ جام را ندیده‌اند، در واکنش به انتقال سهام باشگاه به شاهزاده‌های میلیاردر سعودی با بر تن کردن دشداشه و لباس عربی به ورزشگاه رفتند.
فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران از عصر امروز با 4بازی آغاز می‌شود. این بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر ایران است، لیگی که در 5دوره اخیرش یک قهرمان ثابت داشته و حالا تیم‌های مدعی‌اش برای پایین کشیدن این قهرمان 5ساله صف کشیده‌اند.
شکست پرسپولیس برابر الهلال عربستان آنقدر تلخ و عجیب بود که با وجود گذشت چند روز، همچنان تفسیر و تحلیل‌ها در مورد این مسابقه ادامه دارد.

مهدی به ایستگاه شهریار رسید

طارمی بعد از گلزنی به یووه، چلسی و لیورپول، امشب به دنبال باز کردن دروازه میلان، یکی دیگر از غول‌های اروپاست. تا به امروز علی دایی تنها بازیکن ایرانی است که دروازه دومین تیم پرافتخار اروپا را باز کرده است
امشب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از سر گرفته می‌شود و تیم‌های حاضر در مرحله گروهی سومین بازی خود را انجام می‌دهند. هواداران رئال و اینتر پس از کسب نتایج بد در این فصل اروپا دنبال بازگشت تیم‌شان به کورس رقابت‌ها هستند.
شب هنرنمایی سوشا، عابدزاده و دیگران!

شب هنرنمایی سوشا، عابدزاده و دیگران!

در هفته‌ای که عابدزاده با کلین‌شیت و نیازمند با مهار پنالتی در اروپا خبرساز شدند مکانی با دریافت 7گل در نروژ خودی نشان داد
در هفته‌ای که مهدی طارمی در جام حذفی برای پورتو به میدان نرفت، سایر لژیونرهای ایرانی در لیگ‌های اروپایی عملکرد خوبی از خود نشان دادند؛ البته غیراز سوشا مکانی پرحاشیه که بلافاصله پس از کری‌خوانی برای پرسپولیسی‌ها و آرزوی باخت تیم سابقش مقابل الهلال عربستان، عملکردی فاجعه‌بار داشت و در یک بازی درون دروازه میوندالن 7‌گل دریافت کرد.
ساروی: فقط برای طلا به نروژ رفتم
ساروی: فقط برای طلا به نروژ رفتم
قهرمان 97کیلوی دنیا می‌گوید در المپیک هم باید طلا می‌گرفته اما فقط یک اشتباه این طلا را به برنز تبدیل کرد
محمدهادی ساروی نفر سوم المپیک توکیو به فاصله 2‌ماه از بازی‌های المپیک، جایگاهش را ارتقا داد و در نروژ به مدال طلای جهان رسید. ساروی در مسابقات جهانی کشتی‌های حساب‌شده‌ای گرفت و از نظر اهالی کشتی راحت‌ترین طلا را برای ایران کسب کرد.

لیگ اروپا

لیگ اروپا

زیر حلقه/ ثبات

لیگ بسکتبال از شنبه در سالن آزادی آغاز شد. لیگ‌ از آغاز دهه70تاکنون هر ساله با فراز و نشیب‌ فراوان تیم‌ها و تغییراتی در نحوه برگزاری مسابقات دنبال شده است.

جدول‌اعداد | 4049

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ قهرمانان
لیگ برتر
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی