17
چهار شنبه 29 اردیبهشت 1400
شماره 8223
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

استقلال محبت تاریخی پرسپولیس را جبران می‌کند؟

آبی‌ها در لیگ دوازدهم به لطف پیروزی سرخپوشان بر سپاهان قهرمان شدند
فوتبال ایران
رقابت تنگاتنگ پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیستم همچنان ادامه دارد و از همین حالا خیلی‌ها یاد دیدار هفته آخر استقلال- سپاهان افتاده‌اند.
ویژه
دوشنبه‌شب برنامه «فوتبال برتر» بار دیگر شهر را شلوغ کرد. محمدحسین میثاقی و همکارانش یک فقره مچ‌‌گیری از افشین پیروانی داشتند و در کنارش به حواشی داربی تهران هم پرداختند که سر‌و‌صدای زیادی داشت.
آقای گل لیگ برتر بالاخره بعد از 438دقیقه توانست در لیگ برتر گل بزند و خودش را از طلسمی که در هفته‌های اخیر به آن دچار شده بود رها کند.
پیکان در بازی با سایپا به جای 5 تعویض، 6 تعویض انجام داده و حالا گرفتار شده است.
سپاهان با پیروزی پرگل برابر مس رفسنجان نشان داد که برای به‌دست آوردن ششمین قهرمانی‌اش در لیگ برتر، هرگز حاضر به عقب‌نشینی نیست.
امشب در حساس‌ترین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی، 2 تیم استقلال و ذوب‌آهن در تهران به مصاف هم می‌روند و این اتفاق دقیقا 10روز بعد از مسابقه‌ای است که 2 تیم در لیگ برتر برگزار کردند و ذوب‌آهن با 2گل پیروز شد.
بعد از عملکرد نسبتا ضعیف رشید مظاهری در 2بازی اخیر استقلال و 3گلی که او از ذوب‌آهن و پرسپولیس خورد، گویا فرهاد مجیدی تصمیم گرفته در بازی امروز جام‌حذفی دروازه تیمش را به سیدحسین حسینی بسپارد.

مأموریت نجات فصل

استقلال امشب در یک هشتم نهایی جام حذفی با ذوب‌آهن بازی می‌کند، پیروزی در این بازی شاگردان فرهاد مجیدی را به ادامه فصل امیدوار خواهد کرد
استقلال به‌معنای واقعی کلمه بدشانس است که در 2 مرحله ابتدایی جام حذفی با 2 تیم لیگ برتری پیکان و ذوب‌آهن مواجه می‌شود؛ آن هم درحالی‌که رقیب سنتی این تیم یعنی پرسپولیس، در همین مقطع با 2 تیم دسته دومی رودررو شده است.
خط و نشان آلکنو: فقط من تصمیم می‌گیرم

خط و نشان آلکنو: فقط من تصمیم می‌گیرم

سرمربی روس تیم ملی والیبال ایران می‌گوید برای بازی‌های المپیک هیچ قولی نمی‌دهد چون شارلاتان نیست
ولادیمیر آلکنو خط قرمزهایش را مشخص کرد؛ قول نتیجه نمی‌دهد و کسی هم حق ندارد در کارش دخالت کند. سرمربی روس تیم ملی والیبال که از اواخر فروردین وارد ایران شده است، دیروز در نخستین نشست خبری‌اش روبه‌روی خبرنگاران نشست. تیم ملی 2 رویداد مهم در پیش دارد؛ از 7خرداد بازی‌هایش را در لیگ ملت‌ها آغاز می‌کند و از 2مرداد هم قرار است در المپیک بازی کند.
کالای لوکس به بازار آمد
کالای لوکس به بازار آمد
هری کین با برچسب 150میلیون یورو قابل خرید است
هری کین سرانجام تصمیم قطعی‌اش را برای جدایی از تاتنهام گرفت.
با یک پیروزی غافلگیرکننده 5 بر یک، سپاهان بار دیگر به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر رسید.

زیر یک خم/ هیاهو برای هیچ

کادر فنی تیم ملی کشتی ایران مجوز حضور در جام تختی را به پرویز هادی، کشتی‌گیر وزن 125کیلوگرم نداده بود و او با مصاحبه‌های جنجالی علیه کادر فنی و فدراسیون نظر همه را به‌خودش جلب کرد.

تبانی؟ شما مطمئن هستید؟

سپاهان در یک بازی عجیب 5بر یک مس رفسنجان را شکست داد و با عبور از پرسپولیس بار دیگر به صدر جدول رسید.

گوچی به شناسنامه‌اش نگاه کرده؟

لژیونر
رضا قوچان‌نژاد بعد از پایان فصل لیگ هلند حسابی برای سرمربی زووله قاطی کرده و هر چه از دهانش درآمده خطاب به آقای کانترمان گفته است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیستم
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8223