• چهار شنبه 29 اردیبهشت 1400
  • الأرْبِعَاء 7 شوال 1442
  • 2021 May 19

استان‌ها امیدوار به محموله‌های جدید واکسن کرونا

موجودی واکسن در برخی استان‌ها به پایان رسیده یا در حال اتمام است، اما ورود محموله‌های جدید واکسن به کشور نگرانی‌ها درباره توقف واکسیناسیون را کاهش داده است
طبق آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون 5میلیون و 600هزار دوز واکسن وارد کشور شده که از این آمار یک میلیون دوز یکشنبه صبح و یک میلیون و 400هزار دوز هم شامگاه یکشنبه 26اردیبهشت وارد کشور شده است.

باغچه‌های محلی با مشارکت همسایه‌ها

به‌طور حتم شما هم دیده‌اید که زمین‌های خشک و بایر با منظره‌ای نه چندان خوشایند با احوال شهر، احاطه شده در میان دیوارهای 2ساختمان بلند، پشت دیوارهای بلند شهرک‌های جدید یا بین ساختمان‌های تجاری نورپردازی شده به حال خود رها شده‌‌اند؛ فضاهایی که هیچ‌گونه کارکردی ندارد و عنوان «بی‌دفاع» را گرفته‌اند.

مترِ شش و نیم میلیون بشکه ای!

اخیرا یک مترِ ساده برای ارزیابی شرایط کشور پیدا کرده‌ام. اگر خواستید از این «متر» برای بررسی برنامه‌های کاندیداهای ریاست‌جمهوری سیزدهم هم استفاده کنید، به کارتان می‌آید.

نقش سند در انتقال تجربه مدیران

سند را به اشکال مختلف می‌توان تعریف کرد. از نظر صوری، سند، هر آن چیزی است که از دوره یا دستگاهی به شکلی بر جای می‌ماند و شامل اطلاعات ثبت شده، اعم از نوشتاری، دیداری، شنیداری است که به وسیله اشخاص حقیقی یا حقوقی ایجاد شده و دارای ارزش نگهداری باشد.

آزادی اینترنت موضوع داغ انتخابات

زمانی که رئیس‌جمهور دوره اصلاحات در سال 76درباره آزادی مطبوعات و دسترسی آزاد به اطلاعات صحبت می‌کرد، شاید تصور نمی‌شد که در دوره‌های بعد یکی از بدیل‌های مطبوعات، یعنی اینترنت، فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و البته موضوع فیلترینگ به یکی از دغدغه‌های اصلی مردم و محور سخنان کاندیداها تبدیل شود.

روایت همسایه‌ها از ماجرای قتل کارگردان

3روز پس از قتل هولناک بابک خرمدین به‌دست پدر و مادرش، محوطه بلوکc2 شهرک اکباتان کاملا ساکت و آرام است.
توکلی در گفت و گو با همشهری:

شورای نگهبان در روش خود تجدیدنظر کند

احمد توکلی، جزو سیاستمداران کهنه‌کار و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است. وی که سال‌ها سابقه فعالیت در مجلس را در کارنامه فعالیت‌های سیاسی خود دارد، به عملکرد مجلس فعلی نمره قبولی نمی‌دهد و درباره قرارداد 25ساله ایران و چین معتقد است که با توجه به منافع ملی، باید مفاد این قرارداد پوشیده بماند؛ چراکه دیگر سرمایه‌گذاران به‌اصطلاح دست ما را نخوانند.

آتش‌بس غزه، دور از دسترس