02
چهار شنبه 29 اردیبهشت 1400
شماره 8223
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

عفو و تخفیف ۹۴محکوم تعزیرات حکومتی با موافقت رهبرمعظم‌انقلاب

مدیرکل نظارت بر اجرای احکام سازمان تعزیرات حکومتی از عفو و تخفیف مجازات۹۴ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی از سوی مقام‌معظم رهبری خبرداد.
ویژه
رئیس دفتر سیاسی حماس در نامه‌ای به مقام معظم رهبری آخرین وضعیت جنگ با رژیم اسرائیل را تشریح کرد.
توکلی در گفت و گو با همشهری:

شورای نگهبان در روش خود تجدیدنظر کند

گفت و گو
احمد توکلی، جزو سیاستمداران کهنه‌کار و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است. وی که سال‌ها سابقه فعالیت در مجلس را در کارنامه فعالیت‌های سیاسی خود دارد، به عملکرد مجلس فعلی نمره قبولی نمی‌دهد و درباره قرارداد 25ساله ایران و چین معتقد است که با توجه به منافع ملی، باید مفاد این قرارداد پوشیده بماند؛ چراکه دیگر سرمایه‌گذاران به‌اصطلاح دست ما را نخوانند.
در انتخابات درباره علت مشکلات مردم بحث شود

در انتخابات درباره علت مشکلات مردم بحث شود

این روزها شیب حمله جریان‌های سیاسی به دولت بیشتر شده‌ و هرچه به موعد برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری نزدیک‌تر می‌شویم، حمله به دولت و رئیس‌جمهور پررنگ‌تر از قبل در دستور کار برخی احزاب و گروه‌های سیاسی قرار گرفته؛‌ تا جایی که به‌نظر می‌رسد تخریب و تضعیف دولت به اساسی‌ترین محور تبلغیات انتخاباتی آنان تبدیل شده است.
رزومه کاندیداهای ۱۴۰۰ روی میز شورای نگهبان
جنتی: مردم شریف بدانند بار سنگینی بر دوش داریم
براساس اعلام شورای‌نگهبان از امروز کار بررسی دقیق صلاحیت ثبت‌نام‌کنندگان در سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز می‌شود و قرار است اسامی ارسالی از سوی کارشناسان این شورا مورد بحث و بررسی اعضا قرار گیرد؛ موضوعی که در روزهای اخیر حاشیه‌های بسیاری را به‌همراه داشته ‌است.
رایزنی‌ها و مذاکرات همچنان در وین در جریان است. دو روز دیگر، دور چهارم مذاکرات وارد هفته دوم می‌شود و دیپلمات‌ها هنوز به پایتخت‌ها بازنگشته‌اند.