• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 29 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130993
+
-

زیر یک خم/ هیاهو برای هیچ

محسن محمود  صفری- خبرنگار

کادر فنی تیم ملی کشتی ایران مجوز حضور در جام تختی را به پرویز هادی، کشتی‌گیر وزن 125کیلوگرم نداده بود و او با مصاحبه‌های جنجالی علیه کادر فنی و فدراسیون نظر همه را به‌خودش جلب کرد. تماس تلفنی محمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده تبریز در مجلس با علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون به این منجر شد که هادی در جام تختی کشتی بگیرد. اما او اعلام کرد در این جام کشتی نمی‌گیرد. این همه جنجال برای چه بود؟ حالا به‌نظر می‌رسد حق با کسانی بوده که فکر می‌کردند این اعتراض‌ها و جنجال‌ها به ثبت‌نام او در شورای شهر تبریز ربط داشته است.

بقیه هم خداحافظی می‌کنند؟
حسن یزدانی می‌خواهد همه تمرکزش را روی بازی‌های المپیک بگذارد. نخستین کار جدی او این است که از فضای مجازی خداحافظی کند. یزدانی که مدال طلای المپیک ریودوژانیرو را دارد و یکی‌ از شانس‌های اصلی مدال طلا در المپیک توکیو است، موقتی از فضای مجازی خداحافظی کرده است. او محبوبیت بالایی بین کشتی‌گیران دارد و به‌نظر می‌رسد فاصله گرفتنش از فضای مجازی، شروع خداحافظی سایر ملی‌پوشان از این فضا در آستانه المپیک است. یزدانی چند روزی است که با عفونت شدید چشم دست به گریبان است ولی با این حال تمریناتش را رها نکرده و با مصرف آنتی بیوتیک تمریناتش را ادامه می‌دهد.

کومار مثل ورزشکار ایرانی
سوشیل کومار، کشتی‌گیر آزادکار هندی که قهرمانی جهان و المپیک را دارد، تحت تعقیب است و پلیس برای کسی که از مخفیگاه او اطلاعاتی داشته باشد، جایزه هم تعیین کرده. او متهم به قتل است. می‌گویند کومار می‌خواسته رانا، کشتی گیر وزن 97کیلوگرم را تنبیه کند که درگیری به شلیک گلوله و کشته شدن رانا ختم شده است. فدراسیون کشتی هند اعلام کرده رفتار کومار اصلا جای دفاع ندارد. ماجرای کومار ما را یاد یکی از ورزشکاران سال‌های نه چندان دور قوی‌ترین مردان می‌ا‌ندازد که در ماجرای قتلی در غرب تهران متهم ردیف اول بود. او فراری شد و هیچ وقت هم محاکمه نشد!






 

این خبر را به اشتراک بگذارید