• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 29 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 131006
+
-

بحث تبانی، شیطنت رسانه‌ها و صفحات مجازی است

محمدرضا حسینی، وینگر سپاهان مدعی است این تیم در مسیر قهرمانی به حاشیه‌ها توجهی ندارد و برای تیمی هم کری نمی‌خواند

بحث تبانی، شیطنت رسانه‌ها و صفحات مجازی است


امیرحسین اعظمی ـ روزنامه‌نگار

سپاهان با پیروزی پرگل برابر مس رفسنجان نشان داد که برای به‌دست آوردن ششمین قهرمانی‌اش در لیگ برتر، هرگز حاضر به عقب‌نشینی نیست. آنها با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار دارند و به‌نظر می‌رسد این رقابت میلی‌متری تا هفته آخر ادامه داشته باشد. جذابیت این رقابت با اتفاقاتی که در بازی سپاهان و پرسپولیس افتاد، بیشتر هم شده و بدون شک هیچ‌کدام از این دو تیم حاضر نیستند جام قهرمانی را در دستان دیگری ببینند. محمدرضا حسینی، وینگر سپاهان اما تأکید می‌کند که سپاهان توجهی به حاشیه‌ها ندارد و بدون کری‌خوانی برای تیم‌های دیگر کارش را جلو می‌برد. گفت‌وگوی همشهری ورزشی با حسینی را می‌خوانید.

   پیروزی پرگل برابر مس رفسنجان باعث شد تا بعد از این بازی، شایعه تبانی 2 تیم مطرح شود. در این خصوص چه صحبتی داری؟
ما بازی باکیفیتی انجام دادیم. ما در خیلی از بازی‌های این فصل چنین کیفیتی داشتیم ولی تفاوت این بازی در گل‌شدن اکثر موقعیت‌هایمان بود. ما واقعا روز خوبی را پشت سر گذاشتیم و این برد چیزی از ارزش‌های مس کم نمی‌کند. بحث تبانی هم شیطنت صفحات مجازی و رسانه‌ها بود. مس در بازی‌های قبلی نشان داد که تیم باکیفیتی است ولی این بازی، روز خوب سپاهان بود. این درست نیست که وقتی یک تیم بازی را پرگل می‌برد خیلی زود شایعه درست کنند. مگر دیگر تیم‌ها بردهای پرگل به‌دست نمی‌آورند؟

  یک هفته قبل هم یک‌دیدار جنجالی با پرسپولیس داشتید. چرا همیشه مصاف این دو تیم در اصفهان با حاشیه و جنجال همراه است؟
من زیاد علاقه ندارم در مورد حاشیه‌های این بازی حرف بزنم، فقط از این تعجب می‌کنم که چرا کمیته انضباطی اسم مرا هم در بین نفراتی قرار داده بود که در مورد اتفاقات این بازی باید توضیح بدهم. این در حالی است که من نقشی در درگیری‌ها نداشتم و فقط نیتم جداکردن بود. معمولا بازی‌های سپاهان و پرسپولیس حساس است و هر دو تیم هم در هر فصل جزو مدعیان قهرمانی هستند. در مورد درگیری هم باید بگویم که یک‌سری افراد نباید کنار زمین باشند که متأسفانه بودند. بهترین حرف را هم آقامحرم زد که گفت باید هر تیمی مسئول اشتباهات خودش باشد. اینطور هم نبوده که فقط در اصفهان بازی این دو تیم به حاشیه کشیده شود و قبلا در تهران هم مشکلاتی ایجاد شده است. امیدوارم این اتفاقات دیگر رخ ندهد.

  ولی می‌گویند درگیری‌ها را پورقاز با شوت‌زدن به سمت نیمکت پرسپولیس شروع کرد.
من دوست ندارم در مورد این چیزها صحبت کنم. قبل از آن هم اتفاقاتی رخ داده بود.

  با این اتفاقات کری سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی شدیدتر شده است. فکر می‌کنی ماجرای قهرمانی در نهایت به جایی کشیده شود که شما در پایان فصل خوشحال باشید؟
ما بازی به بازی جلو می‌رویم و با پرسپولیس و هیچ تیم دیگری هم کری نداریم. ما مسیر خودمان را جلو می‌رویم و دوست هم نداریم به حاشیه‌ها توجه کنیم. اعتقاد من این است که اگر لیاقت داشته باشیم قهرمان خواهیم شد.

  قبول داری بازی‌های شما آسان‌تر از بازی‌های پرسپولیس است؟
در لیگ ایران بازی آسان به هیچ عنوان نداریم؛ خصوصا در نیم‌فصل دوم که بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. هر بازی برای ما سخت است و حکم فینال را دارد.

  پیش‌بینی خودت چیست؟ آخر فصل جام دست سپاهان است؟
من که خیلی دوست دارم قهرمان شویم ولی نمی‌توانم صدرصد بگویم سپاهان قهرمان می‌شود. هر تیمی لیاقتش را داشته باشد قهرمان خواهد شد و امیدوارم آن تیم ما باشیم.

  تا اینجای لیگ فقط 5گل زده‌ای. این تعداد گل برای تو کم نیست؟
برای من مهم‌ترین موضوع این است که ابتدا وظایفم را به بهترین شکل انجام دهم و خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنم. بازیسازی و پاس گل دادن را هم دوست دارم. خدا را شکر می‌کنم که بهترین فصل فوتبالی‌ام را در چند سال اخیر سپری می‌کنم.

  قراردادت با سپاهان تا پایان این فصل است؟
بله.

  دوست داری در سپاهان بمانی؟
صحبت‌هایی با باشگاه انجام داده‌ام و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید