• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 14 آبان 1399
کد مطلب : 114733
+
-

نکته بازی/ تغییر تیم تا آخرین نفس

پیش از آغاز لیگ بیستم، 2 تن از آخرین مارکوپولوهای باقی‌مانده در فوتبال ایران بار دیگر اقدام به تغییر تیم کردند. بر همین اساس محمد قاضی، مهاجم فصل گذشته شهرخودرو به مس رفسنجان پیوست. این چهاردهمین تیم قاضی طی 16سال گذشته است. پیش از او نیز محمدرضا خلعتبری همبازی فصل قبلش پانزدهمین قرارداد حرفه‌ای عمرش را با سپاهان بست. این دو مهاجم سی‌وچند ساله از تیمی جدا شدند که سرمربی جدیدش یعنی مهدی رحمتی 40 ساله هنوز هم دلش نیامده رسما از فوتبال اعلام خداحافظی کند؛ اما خب گویا رحمتی مربی برخلاف رحمتی بازیکن به جوانگرایی اعتقاد دارد! در هر صورت قاضی و خلعتبری تا آخرین نفس به سنت تغییر تیم پایبند هستند.

برای شما زود گذشت
مرتضی تبریزی که با مصدومیت مواجه است، قراردادش با استقلال به پایان رسیده و گویا باشگاه هم قصد تمدید آن را ندارد. تمدید با بازیکنان مصدوم وظیفه باشگاه است که خب مثل خیلی از اصول فوتبال حرفه‌ای، این یکی هم در ایران جدی گرفته نمی‌شود. در چنین شرایطی تبریزی یک استوری منتشر کرده با تیتر «زود گذشت» که به‌نظر می‌رسد نشان‌دهنده پایان کار او در استقلال است. البته باید به آقا مرتضی گفت دوست عزیز؛ برای شما زود گذشت، نه برای هواداری که بعد از آن انتقال جنجالی و پرهزینه 2سال منتظر هنرنمایی جنابعالی بود و در تمام این مدت هم انتظارش بی‌حاصل ماند. انتقال تبریزی از ذوب‌آهن به استقلال قطعا جزو 10 انتقال شکست‌خورده یک دهه اخیر است. او اگر الان سالم هم بود با حضور شیخ ، قائدی و ارسلان شانسی برای بازی نداشت.

مرسی اعتمادبه‌نفس
جزئیات حکم محرومیت عیسی آل‌کثیر منتشر شده و در آن کنفدراسیون فوتبال آسیا مدعی شده در پایان بازی پرسپولیس و پاختاکور یک نفر شادی گل عیسی را به‌عنوان رفتار نژادپرستانه به کمیته اخلاق و انضباطی گزارش کرده است. کنفدراسیون در مورد هویت این فرد چیزی نگفته، اما در فضای مجازی گمانه‌زنی شده که گزارش‌دهنده مورد نظر  ایرانی بوده است؛ معاون پیشین یکی از باشگاه‌های لیگ برتری که در ماجرای شکایت النصر هم شکست پرسپولیس را پیش‌بینی کرده بود. او اما با انتشار پستی، قویا موضوع را تکذیب کرده. طبیعتا ما در مسند قضاوت در این مورد نیستیم، اما فقط عاشق جمله پایانی تکذیبیه شدیم:« این کارها به‌خاطر ضربه زدن به محبوبیت من است. » بابا محبوب، اسطوره همه دوران‌ها... به این دشمنی‌ها اعتنا نکن؛ اینها چشم دیدن لشکر خاطرخواهان تو را ندارند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید