• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 16 شهریور 1400
کد مطلب : 139877
+
-

واکسیناسیون شهروندان در فرهنگسراهای شهر


طرح واکسیناسیون شهروندان در پنج فرهنگسرای ملل، اشراق، خاوران، شهیدسلیمانی (بهاران) و رسانه، اجرا می‌شود و تا‌کنون بیش از 150هزار دوز واکسن در این مراکز تزریق شده است.
به‌گزارش همشهری، همزمان با شیوع اپیدمی کرونا، فعالیت‌های فرهنگی و هنری به فضای مجازی منتقل شدند و پس از آغاز طرح واکسیناسیون عمومی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ظرفیت مراکز فرهنگی شهر را در اختیار وزارت بهداشت قرار داد. در زیر نشانی فرهنگسراهایی که در آنها تزریق واکسن انجام می‌شود، آمده است.
  واکسیناسیون در فرهنگسرای شهید سردار حاج‌قاسم سلیمانی هر روز از ساعت 8تا14 انجام می‌شود. این مرکز 12ایستگاه تزریق واکسن‌های سینوفارم و آسترازنیکا دارد.
  پایگاه واکسیناسیون در فرهنگسرای ملل هم از شنبه تا پنحشنبه دایر است و شهروندان می‌توانند از ساعت 8تا13:30 برای تزریق واکسن‌های سینوفارم، آسترازنیکا و برکت به آن مراجعه کنند.
  واکسیناسیون در فرهنگسرای اشراق هم شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8:30تا17 و جمعه‌ها از ساعت 8:30تا12 انجام و واکسن‌های سینوفارم و برکت تزریق می‌شود. همچنین در این مرکز واکسیناسیون بیماران خاص هم انجام می‌شود.
  تزریق واکسن سینوفارم و آسترازنیکا همه‌روزه از ساعت 8تا14 در فرهنگسرای خاوران انجام می‌شود.
  پایگاه فرهنگسرای رسانه هم از شنبه تا پنجشنبه ساعت 8تا14 فعال است و تزریق واکسن به شهروندان در 10جایگاه انجام می‌شود. 
لازم به ذکر است شهروندان برای تزریق واکسن باید در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت‌نام و پس از دریافت پیامک به این مراکز مراجعه کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید