02
چهار شنبه 19 خرداد 1400
شماره 8239
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شکایت نمایندگان از روحانی برای اجرای سند2030

مجلس یازدهم برای دومین بار پرونده رئیس‌جمهور را به‌دلیل استنکاف از اجرای قانون به قوه ‌قضاییه فرستاد
مجلس
لابه لای اخبار انتخاباتی که این روزها فضای سیاسی کشور را تحت ‌تأثیر قرار داده است، مجلس یازدهم باز هم پرونده‌ای از رئیس‌جمهور را به دستگاه قضایی فرستاد.
ویژه
سرانجام پس از نزدیک به 3ماه 85روز بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا، فرمانداران و بخشداران سراسر کشور طی 3روز اخیر اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت‌شده را منتشر کردند.
کلیدواژه «نمایشی» سعید جلیلی در رقابت‌های1400جایگزین اصطلاح پرتکرار «ظرفیت» او در انتخابات ریاست‌جمهوری1392 شده است.
مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور ره، با حضور برخی از شخصیت های سیاسی، فرهنگی و مذهبی صبح دیروز در حسینیه جماران برگزار شد.

مناظره روی خط صاف

کم رمقی اقبال مردم به شیوه برگزاری مناظره‌ها، اعتراض کاندیداها را در پی داشت و آنها خواستار اصلاح روند شدند
دومین دور از مناظره کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست ‌جمهوری هم همچون دور نخست آن، روی خط صاف و بدون و فرازوفرود معمول و مرسوم مناظره‌های انتخاباتی برگزار شد.
سکوت نامزدهای انتخاباتی نسبت به تحریم‌ها

سکوت نامزدهای انتخاباتی نسبت به تحریم‌ها

مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری1400 نقاط فرصت و تهدید متعددی دارد. اینکه همه نامزدهای موجود با دیدگاه‌های سیاسی مقابل هم، یک‌صدا معتقدند که حال کشور خوب نیست و وضعیت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور بحرانی است و ادامه وضعیت موجود ممکن نیست را می‌توان به فال نیک گرفت، چرا که در گذشته بخشی از حاکمیت به‌شدت معتقد بود که کشور با بحران روبه‌رو نیست و نقدها و بیان دیدگاه‌های منفی در موضوعات مختلف کشور سیاه‌نمایی است.
چرا مناظرات 1400چالشی نمی‌شوند؟
چرا مناظرات 1400چالشی نمی‌شوند؟
مناظره دوم کاندیداهای ریاست‌جمهوری سیزدهم آرام‌تر از دور قبل برگزار شد ودر مقایسه با مناظره اول، کاندیداها با آرامش بیشتری حاضر شدند و بیشتر از مراعات حال یکدیگر را کردند.